Vrijdag plaatjesdag 2021

:star_struck: wat een prachtige draaitafel :+1:

1 like

Thanks, ik ben ook erg blij met mijn snelkookpan.

3 likes

en zo is het wederom vrijdag, dus…

10 likes

We zullen deze vrijdag maar eens beginnen met een flinke bak herrie.
King Crimson’s , In the wake of Poseidon.
Alleen al het legendarische nummer ,Catfood, maakt dit album meer dan de moeite waard.
Gisteren weer eens gedraaid,
De buren werden hier niet echt blij van,
Maar, dat ligt aan de buren.

13 likes

Noem het zelfbevlekking, maar ik mag mijzelf graag complimenteren met mijn goede muzieksmaak (mijn vrouw is het geheel met mij oneens, maar wat weet zij, zij houdt van Coldplay).

15 likes

Vrijdag alweer! Lekker rustig starten :blush:

13 likes

Woorden zonder woorden, maar wel een teken van leven.:joy:

12 likes

Coldplay is ook mooi.

4 likes

Jawel, ik tease maar wat :wink:

1 like

13 likes

Oke, anders zou het een beetje respectloos zijn…

Bevlek rustig verder.

3 likes

Fijn weekend! Even lekker genieten met Calexico, sympathieke band met heerlijke zomerse klanken. Ideaal als het buiten donker en nat is… :laughing:

14 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Zomerse plaatjes, ik doe mee :beach_umbrella:
DWW HFLE-2020 in de hangmat van
Cat Stevens:


“Foreigner” :musical_note::notes::musical_note::notes: :beach_umbrella: :notes::musical_note::notes::musical_note:

14 likes

The Kick Inside. Één van de vele muzikale hoogtepunten uit de jaren 70 :+1:

14 likes

FTFY :joy::wink:

1 like

Bah wat een weer , maar wat vrolijke noten vandaag met Kid Creole en zijn kokosnoten.

17 likes

Klassieker van Dylan :slightly_smiling_face:

Leuk! Nog eens live gezien, één groot feest was het :smiley:

14 likes

Calexico is een geweldige band.

15 likes


Door Netflix docu geinspireerd… legend maar weer eens gespeeld. Lekker hoor.

15 likes