Vrijdag plaatjesdag 2021

Goede vroege morgen allemaal,

het kan, na gisteren eigenlijk niet missen.
Tot eind volgende week staat er een circus in Weert en toen ik er eergisteren langs reed om wat kiekjes te maken legde ik op een of andere manier automatisch de link naar het nummer ‘Fanfare’ van Earth & Fire. Vervolgens 's avonds het album waarop dit nummer staat maar eens uit m’n platenkast gevist om wat rondjes te draaien op m’n draaitafel
Dus is dit op plaatjesdag het album van m’n week;

11 likes

Zodadelijk even werken, dus maar lukraak eentje uit de kast getrokken.
Is het de dame met de geilste stem uit de rock historie geworden.
T had slechter uit kunnen vallen.

13 likes

Net thuis dus nog ff een plaatje op

15 likes

Goedemorgen muziekvrienden,
Peter Frampton vandaag luid te horen via mijn Kefs. Leek bijna gisteren, toch ook alweer 27 jaar oud.
Briljante muziek die nooit verveelt.
Have a nice day.:grinning:

14 likes

17 likes

Miles Ahead :+1:

15 likes

Theme for great cities. Simple Minds op zijn/haar best. Na het vertrek van Derek Forbes was de sjeu er helaas vanaf.

14 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

13 likes

12 likes

Goeievrijdag platenvrienden. Voor mij een lekkere new-jack-swing op de draaitafel
:sunglasses::wink:

14 likes

Ik ben mijn woonkamer aan het opknappen. Die is nu leeg, daarom kan ik even geen platen draaien!
Dan maar een leuke hoes geplaatst.

Die ga ik, als het kan, weer eens draaien! Zat een mooie sticker bij.

Is nog in originele staat.

12 likes

Genialiteit deze avond.

14 likes

Garonne horloge & foto van Cat Stevens door Mick Rock, die veel albums heeft voorzien van mooi fotografisch werk. RIP Mick Rock :fallen_leaf:

Cat Stevens “Foreigner” :musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

12 likes

:star_struck: wat een prachtige draaitafel :+1:

1 like

Thanks, ik ben ook erg blij met mijn snelkookpan.

3 likes

en zo is het wederom vrijdag, dus…

10 likes

We zullen deze vrijdag maar eens beginnen met een flinke bak herrie.
King Crimson’s , In the wake of Poseidon.
Alleen al het legendarische nummer ,Catfood, maakt dit album meer dan de moeite waard.
Gisteren weer eens gedraaid,
De buren werden hier niet echt blij van,
Maar, dat ligt aan de buren.

12 likes

Noem het zelfbevlekking, maar ik mag mijzelf graag complimenteren met mijn goede muzieksmaak (mijn vrouw is het geheel met mij oneens, maar wat weet zij, zij houdt van Coldplay).

14 likes

Vrijdag alweer! Lekker rustig starten :blush:

12 likes

Woorden zonder woorden, maar wel een teken van leven.:joy:

12 likes