Janis Joplin. Zeer gewaardeerd lid van de club van 27.
Goedemorgen,
Dit blijft toch ook een waanzinnig goed album, is alweer 23 jaar oud!
De tijd vliegt, geniet met volle teugen.
“Do the busstop”… heerlijk nummer maar geen idee hoe een busstop wordt gedaan. Iemand een connexion met dit lied?
Yes… dig that too






Goede vroege morgen allemaal,
het kan, na gisteren eigenlijk niet missen.
Tot eind volgende week staat er een circus in Weert en toen ik er eergisteren langs reed om wat kiekjes te maken legde ik op een of andere manier automatisch de link naar het nummer ‘Fanfare’ van Earth & Fire. Vervolgens 's avonds het album waarop dit nummer staat maar eens uit m’n platenkast gevist om wat rondjes te draaien op m’n draaitafel
Dus is dit op plaatjesdag het album van m’n week;
Zodadelijk even werken, dus maar lukraak eentje uit de kast getrokken.
Is het de dame met de geilste stem uit de rock historie geworden.
T had slechter uit kunnen vallen.
Goedemorgen muziekvrienden,
Peter Frampton vandaag luid te horen via mijn Kefs. Leek bijna gisteren, toch ook alweer 27 jaar oud.
Briljante muziek die nooit verveelt.
Have a nice day.
Theme for great cities. Simple Minds op zijn/haar best. Na het vertrek van Derek Forbes was de sjeu er helaas vanaf.
Ik ben mijn woonkamer aan het opknappen. Die is nu leeg, daarom kan ik even geen platen draaien!
Dan maar een leuke hoes geplaatst.
Die ga ik, als het kan, weer eens draaien! Zat een mooie sticker bij.
Is nog in originele staat.
























