Voor mij!
Heb ze nog gezien in den Anciënniteit Belgique. Man was dat leuk. Grote fan van "Lancelot ", Martin Barre.
Lijkt mij een geweldige ervaring. Koester de herinnering.
Zeker! Op youtube is er het kanaal Top2000 a gogo, van de week kwam er een kort filmpje op met Ian Anderson over Locomotive Breath
Blijft een klassieker!
Kurt, gekocht bij het concert begint wat bijna mijn laatste concert ooit was, zo hard was dat! De oren piepten nog wel even na, maar het was een top avond!
Goedemorgen plaatjesvrienden.
Een nieuwe vrijdag, een nieuwe plaatjesdag.
Vandaag een, niet al te opzienbarend album.
Eve, van Alan Parsons.
Altijd., volkomen terecht., in de schaduw gebleven van het grote.,I robot.,
Maarrr, als we van alle grootheden alleen hun grootste meesterwerken zouden laten zien, waren we ook een keertje klaar.
En, zeg nou zelf, ook dit is best het aanhoren waard,
Meesterwerk! Samen met Thick as a Brick muziek van de bovenste plank.
Wat is dit toch een meesterwerk. Prachtige muziek en gaat ook nog eens ergens over…
Paar keer live gezien, o.a. in Ahoy toen hij na de pauze deze plaat bijna integraal uitvoerde. Wat een feest.
Amused to Death.
Ha vrijdag plaatjesdag
Uit de serie LL (leuke labels) deze fraaie van Cat Stevens (“Foreigner”) met de ZentRa die ik toevallig vandaag draag:

Alle concerten van de Floyd en zowel Waters als Gilmour zijn altijd een feest voor oor en oog geweest.
Met een kleine kanttekening.
Toen Roger Waters in 2011 the wall integraal neerzette in het Gelredome in Arnhem was het voor mij TE.
Tussen de originele projecties op de muur waren dit keer beelden gevoegd van, zeg maar gerust alle,oorlogen en aanslagen van 1945 tot toen.
Ik vond dat toen zo ontzettend heftig dat ik voor het einde van het concert de zaal verlaten heb, omdat ik voelde dat ik op het punt stond te breken.
Eigenlijk ook weer een groot compliment natuurlijk.