Ik moet ff aansluiten ook met @Eddie.
Buitenaards is zijn muziek.
Hier een fan van Roger Waters. The Wall in Gelredome heb ik gezien.
Ik vond vooral de zaal te groot. Maar, het was toch mooi om een keer te zien.
Was niet tot mij doorgedrongen. Mooi dat het jou opviel en niet koud laat, dat siert je.
Goede vroege morgen lieve HF’ers,
Ik heb er vandaag een blind vertrouwen in, want het is vrijdag.
Maak er een mooie dag van.
note:
De hoes is anno 2021, op z’n zachtst gezegd, wat controversieel.
Maar de muziek, 52 jaar later, nog steeds fabeltastisch…
Goedemorgen plaatjesvrienden.
Wederom een fijne plaatjesdag gewenst.
Over de plaat hoef ik nix te zeggen.
Die spreekt voor zichzelf.
Mijn favoriete label (en Neerlandsch trots als je het mij vraagt): Instant Composers Pool.
Weliswaar een acquired taste en niet echt toegankelijk, maar dit label (en zeker de artiesten op dit label) heeft internationaal heel veel betekend voor de muziek. Beginnend bij de jazz en geïmproviseerde muziek, maar die artiesten zijn niet enkel daar bij gebleven. De artiesten zijn uitgewaaierd over een breed scala aan genres, zoals punk, rock, funk, filmmuziek, hedendaagse muziek, klassiek, noem het maar op.
Blauwe plaat, met een gouweauweplaat.
Tevens de enige plaat die mijn vader en ik qua muzieksmaak delen.
Qua achterkant wint de plaat het wel van de Tissot moet ik zeggen:
En een beetje inzoomen, omdat de vintage er zo hard vanaf knalt:
Vandaag Suzanne Vega in de cd-speler. Een van de mooiere vrouwenstemmen die ik ken.
Mooie dag gewenst.
Ha vrijdag, plaatjesdag
Nog steeds “Foreigner” van Cat Stevens bij de draaitafel, nu het inlegvel (dik karton) met zijn inkttekening van een ijsbeer gebruiken, verbaasd kijkend naar mijn vintage Bieri Watch:
Cat Stevens tekende voor meerdere hoezen van zijn platen (volgende week in dit theater)

Zoveel muzikanten kunnen méér:
Cat Stevens tekent, Ron Wood (Stones) schildert, Bill Wymann (ook Stones) fotografeert, Rick Laird (onlangs overleden, ex-Mahavishnu), fotografeerde ook.
Vaak hebben ze op de kunstacademie gezeten en leuk om ook een andere kant van zo iemand te zien
Nick Mason ( Pink Floyd)
Racer, oa 24 uur van Le Mans
Daptone 040
The James Hunter Six - Hold on
Gebruikt door Jaïr Ferwerda bij Jinek.
Binnenkort komt ie gelukkig weer optreden hier om de hoek.
Ik heb mijn toetsenbord plat liggen, maar als jij dit prettiger vind wie ben ik dan om daar iets van te zeggen. Het wekt wel mijn nieuwsgierigheid.
En terecht! Fantastische band!