dat zou kunnen Meccano. Ik ben echter meer een aanhanger van de KISS aanpak. [ Keep It Simple, Stupid ]
Dat is ook mijn streven.
Maar dan meer omdat ik lui ben
Goedemorgen plaatjesvrienden.
Vandaag de dag maar eens beginnen met Bertus.
De man die, wat mij betreft gerust de grootste toeteraar genoemd mag worden die Nederland ooit gekend heeft.
De man die de sax salonfahig gemaakt heeft voor de simpele rock liefhebber.
Uit de tijd dat muziek nog gemaakt werd door muzikanten.
Ook van mijn kant, hele fijne kerstdagen en al het goede voor 2022. Wie kent dit niet, geweldige muziek en een leuke film.
Bij kerst hoort een kerstplaat met kerstmuziek.
Bonus!
Pop-up?
Een kerststal, wat leuk!
Fijne feestdagen mensen!
Da’s minstens discutabel.
Er zijn mensen voor minder opgenomen
Overigens., Iedereen fijne feestdagen
Hierna heb ik geen kerstplaten meer. Dit is de enige.
Laat mij aub niet opnemen.
Heb medelijden!
op de laatste [vrij]dag van het jaar ga ik uiteraard terug naar oudejaaravond 1969 - 1970 in the Fillmore East, New York.
Laat mij dan ook maar eens een stukje terug gaan in de tijd.
Ik hou het wel wat dichter bij huis.
Een feest van herkenning voor elke muziekliefhebber van mijn generatie.
Zonder de andere windstreken tekort te willen doen,
Een verzamelaar uit de bakermat van de Nederlandse pophistorie.
Lekkah man






:christmas_tree:















