Vrijdag plaatjesdag 2021

Das toch zo’n geweldig nummer! Ik heb hem op CD. Dat album is best spacy😅

Edit: de .gif uploaden lukt niet. Zit een vlinder op die in de hoek veranderd van vorm

3 likes

Is ‘m niet, maar ook mooi :butterfly:

GIF by PAULLONDON on Deviantart.com

6 likes

12 likes

Plaatjesdag… jahoe.
Druk met werk gehad helaas.
Wel zojuist een greg porter op vinyl besteld. Heerlijke jazz mannen!!!

10 likes

11 likes

Goedemorgen allemaal. Plaatjesdag is weer begonnen.
En wéér kom ik uit op iets uit 1977. Mijn magische muziekjaar. The J Geilsband met Monkey island Luister vooral eens naar de titelsong met een intro zoals een intro ooit bedoeld was.

14 likes

Dit optreden ken je dan ook vast wel… :slightly_smiling_face:

Gregory Porter performs It’s Probably Me at the Polar Music Prize Ceremony 2017 - YouTube

RIP

Dan maar een plaatje draaien. :cry:

15 likes

De 90s house van zolder gehaald.
Pure nostalgie voor mij

7 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Een groot verlies :fallen_leaf:

:musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard::musical_keyboard:

11 likes

Mijn Rega heeft net deze cd omarmd.
Poepgoed die SRV.

15 likes

Vrijdag plaatjesdag :sunglasses:

11 likes

Wat krijg je als je Snow Partrol mixt met R.E.M.? Een vermoeid knol, oftewel Tired Pony!
Niet te vergelijken met eerdergenoemde bands trouwens, dit is veel meer Americana, folky achtig met lekkere pedalsteels en ook op vocaal gebied krijgt Gary hier steun van enkele dames.

8 likes

John Lee Hooker vandaag! Boom boom boom, ik krijg ook meteen weer drang om de Blues Brothers film te kijken! :sunglasses::sunglasses:

10 likes

Meteo inspired

10 likes

Helemaal mee eens!

10 likes

ZZ Top! Let the weekend begin :ok_hand:

11 likes

Potje rock! One By One van de Foo’s :slight_smile:

10 likes

Helemaal mee eens. Heb hem live gezien in Vredenburg in de 80’s. We zouden nog een keer gaan niet zo lang daarna in (ik dacht) Doetinchem, maar toen viel hij met een vliegtuig naar beneden :pensive:

3 likes

Heel gaaf. Een herinnering om te koesteren. Ik ben zelf te laat geboren… het merendeel waar ik naar luister heb ik überhaupt nooit mee kúnnen maken

2 likes