Vrijdag plaatjesdag 2021

Tja, een van de vele muziekanten die door een vliegtuigongeluk om het leven zijn gekomen…
O.a. Jim Croce, Otis Redding, Glenn Miller, John Denver en Buddy Holly. Erg triest, maar hun muziek leeft voort. :smile:

4 likes

10 likes

Gelukkig maar. Deze staat nu op. Favoriet nummer, in super audio. Dus dubbel genieten.

4 likes

Mooi en ingetogen album. En erg leuk om te zien.

10 likes

7 likes

Alweer plaatjesdag.

Solo elpee van Robert Plant vandaag. Als ik me het goed herinner na 35 jaar,een van de laatste elpees die ik aanschafte voor ik op cedees overstapte Iets jazzyer dan zijn werk met Led Zeppelin Enjoy.1613103909919

9 likes

Plaatjesdag :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

12 likes

Niets werkt zo goed als vinyl van Boston met keihard ‘More than a feeling’ over de speakers tezamen met het aanzicht van mn Colt. Voor de liefhebbers van de geweldige stem van inmiddels overleden Bradley Delp ook even een url van Youtube bijgevoegd… En natuurlijk niet te vergeten de overweldigende gitaarsound van Tom Scholz.

12 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Vierkant horloge op een rond artistiek label:

Het label van Elton John :nerd_face:

11 likes

Carlos Santana… wat een geweldige gitarist.

12 likes

Tripje naar de 80’s

11 likes

Rustig maar lekker beginnen met dit stuk vinyl.

Nu even wat steviger de middag beginnen

9 likes

Donald Fagen, geweldige muziek. Voor straks een woest weekend gewenst. :wink:

14 likes

Pijnlijk sexy, allebei deze kanjers, maar vooral Charles “the screaming eagle of soul” Bradley…

https://www.youtube.com/embed/Cx8qITIIRiU

10 likes

Nice, lekker stoer :grin::+1:t3:

1 like

Heejjj Donald Fagen. Gelijk maar even wat LP’s opgezocht Steely Dan :grin:

10 likes

Die heb ik ook allemaal :smiley::+1:

1 like

Heerlijk om weer te draaien :+1:

1 like

Kijk wat daar achteraan ligt op mijn plaatje van vorige week :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Alweer vrijdag, alweer plaatjesdag.
Vandaag een soloalbum van een van de beste gitaristen ter wereld. Ook maar een foto van de achterkant erbij gedaan,waarop een gitaar :guitar: waar tenminste op gespeeld is.
Als je dat ziet,maak je je toch niet meer druk over een krasje op je horloge.

10 likes