Alweer plaatjesdag.
Solo elpee van Robert Plant vandaag. Als ik me het goed herinner na 35 jaar,een van de laatste elpees die ik aanschafte voor ik op cedees overstapte Iets jazzyer dan zijn werk met Led Zeppelin Enjoy.
Niets werkt zo goed als vinyl van Boston met keihard ‘More than a feeling’ over de speakers tezamen met het aanzicht van mn Colt. Voor de liefhebbers van de geweldige stem van inmiddels overleden Bradley Delp ook even een url van Youtube bijgevoegd… En natuurlijk niet te vergeten de overweldigende gitaarsound van Tom Scholz.
Pijnlijk sexy, allebei deze kanjers, maar vooral Charles “the screaming eagle of soul” Bradley…
Nice, lekker stoer 

Die heb ik ook allemaal 

Heerlijk om weer te draaien 
Alweer vrijdag, alweer plaatjesdag.
Vandaag een soloalbum van een van de beste gitaristen ter wereld. Ook maar een foto van de achterkant erbij gedaan,waarop een gitaar
waar tenminste op gespeeld is.
Als je dat ziet,maak je je toch niet meer druk over een krasje op je horloge.






















