Vrijdag Plaatjesdag 2022

Zonnig weer en vrolijkmakende muziek, ideaal.

16 likes


Vorige week geweest, was fijn! Minder spannend dan 20 jaar geleden maar nog steeds relevant.

13 likes

Heel veel plezier gewenst.
Zo zitten wij, met jaren geleden aangeschafte kaartjes, een paar weken later eindelijk bij North sea jazz.
Kaartjes vooral aangeschaft voor Nona, en die is er dus ,jaren later, ook gewoon.

3 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:


:notes::notes::notes::notes::notes::notes: :desert_island: :notes::notes::notes::notes::notes::notes:

14 likes

Nee zeker geen Gerard Jodelaar :grin:

1 like

12 likes

Goed idee, ik doe mee.


Iedereen een heel mooi, zonnig, lang en muziekaal weekend.

15 likes

Wauw lekker Eddie. Welke dag heb je? Glasper komt zaterdags geloof ik en Porter op vrijdag… ik was te laat helaas
:kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Dat van Andy had ik even gemist :cry:

13 likes

Laten wij nou net op zaterdag gaan.
Nona heeft iets speciaals bij ons.
We zijn bij haar geboorte nog op kraamvisite geweest, en als daar dan zulk een prachtige dame uit groeit, blijf je dat wel met meer dan gemiddelde belangstelling volgen.

1 like

Volgas het weekend in, jongens!
Maak er wat moois van!
:beers:

14 likes

Vandaag de nieuwe luidsprekers beluisterd bij een HF-genoot. The Wall ligt toevallig bovenop de stapel :+1:

15 likes

Bob Marley dood? :slightly_frowning_face::sob: Of is hij jarig :wink:

1 like

Ha ha, niks van dat al. Gewoon een lekker plaatje :blush:

Oh wacht :nerd_face:

3 likes

13 likes

Ook een lekkere jij.
Die had ik al klaar staan voor volgende week.
Alleen dan met de hippie-hoes.
Dan nu maar meteen het topic op ,sluit ik me gewoon bij jou aan.

12 likes

:wink: die hoes ken ik niet .:+1: tof .
Tja ik heb alleen maar LPs uit mijn eigen vervlogen tijden :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ha, dat is nog eens een verhaal. Een mooie dame met een aparte lekkere stem. Hou wel van dat rafeltje erin. Doorbraak gehad met forever yours volgens mij? Daarvoor kende ik haar nog niet.

2 likes

Dat is nou heel gek . Wij gingen al bij haar kijken toen ze nog optrad voor anderhalve paardenkop, en ze nog door haar moeder naar haar optredens gereden werd.
En als je dan vraagt, met welk nr brak ze nou eigenlijk door dan weet je dat " precies daardoor" dus niet.
Net zoiets als dat je van een grijsgedraaid elpee, niet weet wat nou eigenlijk de hitsingle was, omdat je elk nr gewoon even goed kent.

1 like

Het is druk hier deze vrijdag. Mooi!

Bij deze box gaat er bij jullie toch wel een bel rinkelen! Jawel,een Tubular bel. :wink:

14 likes