Vrijdag Plaatjesdag 2022

Als je deze zo achter elkaar ziet komen spontaan de tranen weer vanwege zijn latere samenwerking met Maggie Reillie, en de daaruit voortkomende songfestivalkneiters.

2 likes

Nou ik vind wat later werk anders ook echt wel heel goed. Op Discovery staat ‘the Lake’, dat vind ik top.

1 like

De nieuwe speakers? Ben benieuwd wat dat was.

Heerlijke muziek :ok_hand:t2:

1 like

goudvink

Het waren Tannoys. Type weet ik niet :innocent:

Deze dus.

4 likes

David Sylvian
Everything and Nothing vind ik z’n mooiste album alleen is deze niet op vinyl te vinden. :slightly_frowning_face:

Fijne muzikale avond avond

10 likes

Das toevallig! Tannoy dag vandaag.

eigenlijk is bij mij iedere dag Tannoy dag🤘

6 likes

Zo, dat zijn flinke jongens. Klonk het goed en wat voor versterker cd speler was er aanwezig?

CD speler was een McIntosh MCD 7005. Aangestuurd door een Accuphase set (voor en eind). Alles vintage!

Ik vond het bij vlagen scherp (bijv. Rudy van Supertramp) maar Pink Floyd was van een onaardse schoonheid. De meeste Rock/pop klonk los, gedetailleerd en muzikaal. Klassiek kon me nauwelijks raken. Veel detail, maar een tik hardheid in de strijkers.

Wat mij betreft mooie speakers. Geen allemansvrienden, maar wat mooi klonk, was dan ook wel errug mooi.

2 likes

Mooie set zo te horen. Ik heb zelf nog een Accuphase E-206, maar die moet gereviseerd worden. Ik speel nu met er Denon PMA2000, dat klinkt erg goed, mooie vloeiend en nooit hard. Mijn speakers zijn Floating Synthese Chameleon I.

1 like

Weer een nieuwe plaatjesdag.
Vandaag eens iets blind uit de la getrokken.
Zweedse symfo uit de 90,'s

11 likes

A.s. maandag op het podium in Amsterdam: the Rolling Stones

Exile on Mainstreet blijft een heerlijke plaat.

15 likes

Gruppo Sportivo, wat een maffe band was dat.
Wel veel leuke muziek waar je vrolijk van werd. O.a. Hey Girl, Tokyo, Disco realy made it.

Fijne vrijdag.

14 likes

Goedemorgen platenvrienden.

Beetje uptempo het weekend in met Janet. Producers Jimmy Jam en Terry Lewis stonden in die tijd garant voor lekkere R&B met een vleugje swingbeat.

13 likes

Terug in de 90’s

13 likes

Ja, leuk man

11 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Volgende maand komt het nieuwe album uit van Jeff Beck (met Johnny Depp) uit, ik pak een oude er even bij (feat. Rod Stewart en Ron Wood) met de mooie Magritte appel:

:notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes::notes:

12 likes

Ha! house liefhebbers van het eerste uur kom je hier niet zo tegen. Ik heb nog dóóózen vol staan op zolder. Draaide ook op illegale feesten enzo. Mooie tijden
🥲

Ja, zeker liefhebber van 1e uur. Heb genoeg (il)legaal gedraaid in benelux. Nu enkel voor mezelf :joy:

Mochten ze in de weg staan, weet je me te vinden :wink:

1 like