Grappig, hier ga ik vanavond heen, in het Patronaat Haarlem.
Morgenavond naar Anouk , ik heb alleen geen enkele plaat van haar moet nog wel een cd hebben maar die liggen te ver weg verstopt op zolder .
Heb geeneens een cd speler meer
Haha, veel plezier.
Ik mis je horloge ergens…
Heel goed.
Fijne tent. Heel erg intiem podium. Dat geeft een waanzinnig mooi sfeertje. Ooit Matt Simon optreden gehad dat daardoor beter dan verwacht werd.
Zin in!
Veel plezier
Mijn meest recente aanwinst: Getatchew Mekuria & The Ex & Friends - Y’Anbessaw Tezeta.
Getatchew Mekuria, een Ethiopische tenorsaxofonist, in samenwerking met The Ex en vrienden (waaronder Wolter Wierbos van ICP). Een waanzinnige mix van Ethiopische volksmuziek, (free) jazz, punk(ish) en wereldmuziek (om maar een algemene term er in te gooien). Bijzonder toffe plaat. Staat ook op Spotify !
Snotdomme, bijna vergeten.
Vanuit het vliegtuig op Grieks grondgebied deze maar ,
Want, Lust for live.
Dat gaat het worden de komende 2 weken.
Fijne plaatjesdag, plaatjesvrienden.
Speciaal voor @Maaske op zolder de house stapel ingedoken. Dish & Tell van House of Venus zijn natuurlijk klappers van hollandse bodem en van het eerste uur. Aanhakende op jouw plaat van vorige week, ook veel gespeeld in de It. Ik was behoorlijk fan van alles dat onder het label Go Bang werd uitgebracht. Mijn persoonlijke topper… Yaaaaaah van D-shake.
Groeten aan Demis en Nana.
Veel plezier Eddie.
Tsjaa, Vangelis kan niet meer hé
Dank je.
Die nummwrs zijn nog een 5 tal jaren ouder dan de mijne. Echte classics. Ik gooi er ook nog maar een (persoonlijk) toppertje in. Zal ook wel in jouw collectie zitten, of niet @PaulusB?
Nadat ze in België de “new beat” stroming uit eind jaren 80 hadden achtergelaten (kon ik niet zo waarderen) zijn er in het zuiden ook hele leuke producties gemaakt.
Duidelijk nog een Belgisch soundje bij NBG.
Deze heb ik niet in de collectie, wel groovebird.