Veel hiphop vandaag… leuk!
Uiteraard Coolio RIP
Eric B & Rakim met Jody .
Mooie mix voor een R&B toppertje met een sausje van hip hop
Veel hiphop vandaag… leuk!
Uiteraard Coolio RIP
Eric B & Rakim met Jody .
Mooie mix voor een R&B toppertje met een sausje van hip hop
Prince voor de verandering!
Ik beeld me altijd in dat die motorfiets een Puch Rider Macho met Vetter-kuip is…
Ik beelde mij altijd in dat de leadzangeres van zijn Apollonia 6 mijn vriendin was
Ik zit deze net te luisteren, en ik denk ineens. Dit is eigenlijk het ultieme HF album.
Op één plaat de nummers " time" en “money”
En dan natuurlijk nog de naam van het album…
(Omega Apollo ‘Dark Side of the Moon’)
Naar mijn mening het beste album ooit uitgebracht en de eerste regels sieren dan ook het geboortekaartje van mijn intussen 4-jarige dochter.
Vandaag post ik een boek…
met een plaat in de kontzak. Een popupboek met,
(Pop up-boek ISBN 0-7893-0100-8).
Sun studio van de Elvis kant en
Sun studio van de andere kant.
Met mooie guitaren,
fenomenen, en
Alice Cooper. Gaaf.
Geen commentaar.
The Wall.
It’s a hit…
Beste hiphop album ooit gemaakt wat mij betreft…
Leuk topic dit!
Word hier blij vd oude plaatjes en herinneringen die het ophaalt… Appolonia, de voorgangster van Vanity! Enz enz. Vraag me af wat de gemiddelde leeftijd is in dit topic.
Dat is geen standaard Lenco
Ik was nog jong… eerst vanity en toen appolonia toch?..Waren ze niet allebei liefjes van prince… Geen expert hier van Prince. prog rock is meer mijn ding…
Klopt. Je zegt het hierboven alleen net andersom, maakt helemaal geen fluit uit natuurlijk, alleen, de feitenneuker die ik nou eenmaal ben, slaat daar op aan.
Maarr, iemand die als eerste post in dit topic iets van Geddy Lee plaatst kan bij mij meteen een potje breken.
Kijk goed naar mijn avatar… Alex lifeson…laatste tour voordat zijn haar te dun werd en de lange lokken afknipte. En jee, nu zie ik het ook… Had het goed in mijn hoofd met de dames maar omgedraaid.
Op die leeftijd draaide die dames alles om in mijn hoofd.
Het klopt, eerst was er Vanity, grappig hoe iedereen dit nog steeds kent en er eigenlijk maar 1 hit was.
Bijvoorbeeld de eendagsvlieg Georgie Davis met black star (verschrikkelijk nummer) kent niemand meer. Totdat ze het weer horen. Ken je de clip nog, die op zijn zachtst gezegt vrij bizar was.
Ooooohh… hij was zeg maar de vanity voor de meisjes… echt…nooit meer gehoord en nu ik hoor de eerste tonen en weet het gelijk weer…