Vrijdag Plaatjesdag 2022

Daar kan ik me helemaal in vinden!

1 like

kan nog net vandaag.

12 likes

FTFY :joy:

Mooi hoor!

1 like

Ondanks dat het nét geen vrijdag meer is vond ik het leuk om deze klassieker uit 1969 te delen die ik pas in een kringloopwinkel heb gevonden!
Wie kent dit nog?

10 likes

:+1: Volgens mij heb ik deze ook nog tussen mijn singles liggen.

1 like

Het album na de hiatus door de dramas in neill’s (rip) leven… De productie bleek achteraf na release zo tegen te vallen dat de heren em opnieuw gedaan hebben. Rush :heartpulse:

1 like

Dat geldt (I.m.h.o) voor bijna alles wat ze na 1981 hebben uitgebracht.

1 like

Ik vind de eerste mooier, veel minder vlak sommige dingetjes clippen zelfs op de eerste productie :grin::ok_hand:

1 like

Gelukkig niet.

3 likes

Nadat ze van Terry Brown afscheid hadden genomen…laten we het zo zeggen… studio opnames af en toe een uitdaging zelfs voor de doorgewinterde fan… Maar live,Ongeevenaard! Voor mij is Rush al 40 jaar het beste. Vandaar mijn avatar… Most underrated guitar player in history.

2 likes

Ik vond het 1 vd mindere albums maar was zo blij dat ze weer verder gingen.

Van het nieuwere werk vind ik deze juist het meest intens maar dat komt misschien ook door de mindset waarin ik destijds verkeerde…

1 like

Dat is Rush, zoveel verschillende dingen gemaakt en bijna iedereen heeft een andere favoriete periode of album… voor mij begon het met 2112…

2 likes

Ik ben 46, thuis werd exit… Stage left veel gedraaid, de reden dat ik ben gaan drummen!!
Momenteel Rush luisteren grijpt me ook erg aan, er zijn ons genoeg grootheden ontvallen maar het overlijden van Neill heeft me ontzettend geraakt!

1 like

Ik heb zitten janken… Echt…was toen 50… wat een dichter en wat een drummer… Vind het af en toe nog steeds lastig om em op you tube te zien. Ik heb zoveel rush gezien… Zit nog regelmatig mijn vrouw teksten uit te leggen… Dit is mijn 2e vrouw, die heeft het geduld nog.:grin:

1 like

Hahaha ,tja jeugd sentiment voor mij .

1 like

Houden zo, je krijgt het deuntje onmogelijk je kop meer uit!

2 likes

Verschrikkelijk! Deze man verdient een taakstraf van 40 uur, waarvan 10 voorwaardelijk, voor het verkrachten van dit nummer.

Hier past maar één antwoord bij ,

Smaken verschillen.

Alweer vrijdag, plaatjesvrienden.
Vandaag iets wat ik eigenlijk nauwelijks ken.
Een onverwacht leuk muziekje.
Gisteren in de kringloop gescoord, vandaar.

13 likes