Vrijdag plaatjesdag 2023

Toch blijf je aan de Top 2000 denken als je dit hoort…

16 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

:diamonds:10

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

15 likes

Twee passies op 1 foto, top topic

17 likes

13 likes

Eén van de betere albumtitels ooit wat mij betreft (nog in plastic: aangeschaft bij concert maar geen platenspeler, horloge ook vergeten :rofl:)

13 likes

Foei :

1 like

Plaats eigenlijk nooit iets hier, vandaag dan maar een uitzondering. Allergaatje van horloges op Fleet Wood Mac, verzin de muziek er maar bij :wink:

20 likes

Beetje nonchalant, vind je ook niet?
Ik mis een beetje het heilig vuur!
Wellicht volgende week.:wink:

3 likes

Niet nodig. Fleetwood Mac voldoet uitstekend.

1 like

Kan ech nie!

1 like

1 van de betere Mogwai platen in ieder geval!

1 like

Lol, ja dat typeert mij precies zoals ik ben :wink:. Eenmalige actie, weet je wat ik al niet heb moeten doen om bij de platen te komen. Vrouw verstopt alles :smiley:. Lekker he, gewoon wat horloges uit de grabbelton gepakt, tja moest toch wat :rofl:

1 like

Volgende week weer hé, ben benieuwd wat het dan wordt!

1 like

Ga jij mij helpen om die kast leeg te halen :wink:, ach kan ook simpeler zag ik.
Pak dan gewoon een paar kaarten, zijn toch ook plaatjes :smiley:

Is eigenlijk niet de bedoeling…
Gaat echt om je horloge met een muziekdrager, LP/CD/MC of zoiets.:grin:

Ik ga daar nog eens goed over nadenken, heb nog wel ergens een CD van heel vroeger liggen, begint met een P maar die zal ik maar niet pakken :rofl:

Meer Pink Floyd,

Geen probleem!

Er volgen er meer.

11 likes

Ferry, als je hier mee wilt doen, fijn, maar je wel gedragen hé. Horloge met een muziekdrager, daar gaat het hier om.

3 likes

:wink: Volgens mij lagen die horloges toch echt op een plaat van Fleet Wood Mac, maar ja die oogjes van mij he, die zien soms de vreemdste dingen :rofl:.
Dus heb mij heeeel netjes gedragen vandaag, maar hee Ed. Heb ook nog wel een paar hoeden liggen hier en niet de minste, harte vrouw op de hoed en horloge erbij, volgens mij ben ik zoiets hier ook tegengekomen :grin:.
Maar beloof je als ik hier weer eens wat post, het een plaat met horloge zal zijn. Mag het ook de zangeres zonder naam zijn :laughing:?

Nederlands duo, binnenkort naar concert. :muscle:

11 likes