Vrijdag plaatjesdag 2023

Piepknor🥰

11 likes

Op de valreep!

14 likes

Goedemorgen plaatjesvrienden.
Een kringloopvondst van een paar weken geleden.
Op CD is er nog wel eens iets leuks te vinden in de kringloop.
Zoals deze verzamelaar van ome Bob de nobelprijswinnaar.
Fijne plaatjesdag allemaal.

14 likes

Bij een Frans horloge hoort natuurlijk een Franse muziekgroep.

12 likes

Goedemorgen vrienden.
Deze zwarte schijf kwam random uit de kast.
Lekker begin van het weekend wel.

12 likes

Goedemorgen horloge- en muziekvrienden,
Vandaag beginnen we met dit album.
In mijn optiek een van de betere albums van Pink Floyd.

13 likes

Nieuwe Deus, prachtig album!

11 likes

16 likes

Ik doe mee

15 likes

Ik ben helaas niet in de gelegenheid om het te doen, maar als je iets van Wayne Shorter in de kast hebt staan (of Weather Report): dit is het moment om ‘m op te zetten. De grote Wayne Shorter is gisteren overleden. Of, zoals hij zelf vol overtuiging geloofde, is hij aan zijn volgende stap in de levenscyclus begonnen (als overtuigd boeddhist).

3 likes

:point_down:t2:
https://www.horlogeforum.nl/t/de-hf-platenkast-daar-zit-muziek-in-deel-2/263746/2393?u=harpoen

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

RIP Wayne Shorter :fallen_leaf:

:musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note:

12 likes

Gorillaz.
Leuk.

10 likes

Verleden week kast leeggehaald, er was een HF lid die vond dat ik ook maar eens mee moest doen. Zijn naam heeft iets met slagroom te maken volgens mij en is ook een oude knar net als ik :wink:. O ja, en ik moest mij gedragen toch Ed, welnu een echte plaat van Joe Cocker. Toen nog een jonkie. Mooiste is dat ik geen platenspeler meer heb :rofl: :rofl: maar wel platen!

12 likes

Deze post getuigt van goed gedrag, en Joe Cocker getuigt bovendien van goede smaak.
Goed bezig Ferry.

En eeehhhh platenspelers zijn nog steeds te koop hé.
Desnoods bij de kringloop

1 like

En de baas maar zeggen, ruimen het huis staat te vol :grin:. Het mooiste is dat ik nog wel 1 van de eerste bandrecorders heb met zo’n bakelieten microfoon en nog een oude Radio uit de jaren 50/60 maar geen platenspeler. Staan ook in de overvolle garage en de baas maar zeggen dat ik verzamelwoede heb, weet niet hoe zij daar nu bij komt :rofl:

1 like

Volgens mij bedoelt ie jou.

Haha, denk ik ook.
Maar ik ben geen oude knar, alhoewel al een tijdje 60+
Maar 60 is het nieuwe 40 heb ik me laten zeggen…:grin:

1 like

Deze release had ik even gemist, bedankt!

1 like

Heavy Ornamentals van the Gourds. Americana met een twist (en een Seiko).

9 likes