Kan er vandaag maar eentje zijn voor mij!
Hartstikke leuk, maarrr, in dit draadje draait het om je horloge op/ bij een muziekdrager.
LP MC CD, Whatever
Jammer dat ie weg is die ouwe snoepert, met z’n Tal Wilkenfeld en Anika Nilles
Ha ha, waar is je horloge (hiervoor had iemand zijn horloge gepost zonder plaat)
Mooie plaat
Één van de beste topics op dit forum.
Een nieuwe persing?
Mede door dit topic mijn oude liefde (vinyl) weer opgepakt . Heb nog een oude verzameling van zo’n 100 LP en 1000 single die ik nog regelmatig draai maar de laatste tijd koop ik ook veel nieuwe persingen en dan niet alleen uit de jaren 60,70,80 maar ook gewoon nieuwe muziek.
Heerlijk zo naast mijn platenspeler zitten en plaatjes draaien en als mijn vrouw de herrie zat is geeft zij mij heel lief de koptelefoon aan met een biertje erbij
Nog steeds één van de beste albums. Alleen dat eerste nummer al … Er staan geen slechte songs op
Ja een heerlijk album.
Nee, das eentje uit de 70’s.
Meeste die ik koop zijn ook nieuwe persingen.
Ik vind het ook zalig het ritueel van vinyl gaan uitzoeken, plaatjes draaien en de nostalgische warme klank. Sommige muziek klinkt ook gewoon beter analoog.
Daar zijn we weer.
De 3e plaatjesdag van dit jaar alweer.
Maak er een muzikale dag van.
Vandaag iets wat wel heel ver buiten mijn comfort zone ligt, maar wat ik stiekem best te pruimen vind.
Van de week tegengekomen in de kringloop voor 67 cent. (3 voor €2,00) En dat is dan toch een welbestede 67 cent.
Luister maar eens naar de Bueno Vista Social Club.
Warme Cubaanse muziek in dit koude winterweer.