Precies. Daar een Rolex op fograferen is net zoiets als een Rolls Royce voor de deur van de ALDI.
Haha, das een goeie.
Ik kom trouwens ook wel eens met een Rolex in de Aldi, is niet verboden hé.
Welnee .
Ik bedoel juist dat de ALDI stiekem best wel een leuke wikel is (soms)
Vandaag een breuk met mijn tradities. Geen vinyl vandaag. Binnenkort ga ik naar een concertje van Benny Sings. Een maatje had dit geregeld, ik kende dit nog niet. Even op spotify inluisteren… lekkah hoor, stemgeluid en intonaties doen aan Michael Franks denken.
By far de slechtste foto in dit hele topic maar ik krijg 'm er niet mooi op. Heb het album ook niet fysiek.
Melancholia van William Basinski. Geniaal, maar je moet er van houden. Het is - zoals de titel al zegt - melancholisch. I love it, ik word er vrolijk van.
William Basinski is vooral ook bekend van zijn GENIALE Disintegration Loops. Album 1 (van totaal 4) is te horen in het 9/11-museum in New York. Hieronder een bijzonder feitje daaromtrent (bron: Wikipedia):
Basinski finished the project the morning of the September 11, 2001 attacks in New York City, and sat on the roof of his apartment building in Brooklyn with friends as the World Trade Center collapsed. He filmed the fallout during the last hour of daylight from a roof, and the following morning he played “Disintegration Loop 1.1” as a soundtrack to the aftermath.
We beginnen vandaag met een beetje droge humor
Maar omdat er toch wel wat werk te verzetten is gaan we door met een knaller
Mijn excuses voor het lugubere tafereel, maar het verhaal erachter is best bijzonder. Voor degene die meer willen weten -> Klikkerdeklik
Geweldige muziek , heb m op cd maar heb geen cd speler meer
. Hier zijn de kringloop prijzen een stuk hoger hoor. €3,- of €5- voor een LP is normaal.
Ik was op zoek naar je horloge…
Leuk gedaan.
Dan kom maar eens een keer deze kant op.
Hier liggen de cd spelers nog bij de kringloop voor een paar knaken.
Mooie plaat, maar Billie Holiday verdient een scherpe foto vind ik.
Het horloge is maar bijzaak