Vrijdag plaatjesdag 2023

Mijn vraag was een grapje hé.:wink:

1 like

Alvast een mooi weekeinde.

19 likes

Hoi Plaatjesvrienden.
Omdat we weer midden in de Nobelprijsuitreikingen zitten, vandaag uncle Bob maar eens een keer.

16 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Een mooi weekend plaatje:

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

19 likes

The Stones, love you live
But love your watch more .

21 likes

Muse - Absolution

17 likes

Vandaag de mooie muziek van Snow Partrol.

Goed weekend alvast.

17 likes

Kurt Maloo kontiki

17 likes

Led Zeppelin - untitled (gaat gemakshalve ook wel als ‘IV’ door het leven) uit 1971

25 likes

Mooie remaster vinyl van Diamond Life van Sade. Natuurlijk met ‘80 Casio ani-digi.

18 likes

1 like

Cadeau gekregen van m’n broer, blijft een mooi album. :ok_hand:

24 likes

zeker. 2 keer gezien in de Kuip destijds. ongeëvenaard.

2 likes

De LP “Innersleeve” van Danny Lademacher. Dé gitarist van Herman Brood.
Redelijk zeldzaam album volgens mij. Wel grappig, staat sinds 2019 ook op Apple Music.

Wat kan die man spelen. En wat is de rest van de band ook goed zeg. Onvervalste eind ‘70 / begin ‘80 rock. Kenners van Phil Lynott (Thin Lizzy) zullen deze muziek zeker waarderen. Stemgeluid van de zanger lijkt aardig op dat van Lynott. En de nummers hebben veel weg van de muziek Thin Lizzy.

En die Danny is echt een goede gitarist. Hij is zelfs door Mark Knopfler gevraagd als gitarist voor Dire Straits, maar heeft geweigerd omdat ie dan niet de leadgitarist mocht zijn…

Een jaar of 10-12 geleden trad Lademacher op in Apeldoorn en ben ik er heen gegaan met deze LP en heeft hij hem gesigneerd en samen op de foto geweest.

Lademacher zegt verder totaal bijna niemand wat, maar ik ben nog steeds zo trots als een pauw daarop!

16 likes

Daar kon je je wel eens in vergissen.

3 likes

18 likes

7 likes

Oke, nou beter. :+1:t2:
Hij verdient het naar mijn mening in ieder geval ook wel!

1 like

Inderdaad, heb ze tijdens hun ‘pigs over Europe’ back2back 2x in Ahoy mogen zien en horen…
Eerste avond in de ‘arena’ en de tweede avond zo ongeveer recht achter, zeg maar, het mengpaneel XXL.
Toen werd er mij veel duidelijk…

1 like

deze mag er zeker weer zijn van Wilco!
Fijn weekend!

14 likes