Spanish Jack van hem is een (bij de meeste onbekende) topper!
Vorig jaar nog (Marc Almond) live gezien. Blijft gaaf, vind ik. En hij kondigde aan dat hij hierna niet meer door Europa wil touren; hoogstens nog wat lokale optredens. Dus blij dat wij 'm nog even hebben gezien.
Lekker! Je horloge staat er ook lekker op zo, trouwens!
Huh?! Leg 'ns uit!
En hier op de draaitafel een lekkere dubbele verzamelaar van de man tegen wie zelfs de Beatles én de Stones opkeken. Ik blijf het fijn vinden, om te luisteren naar de klassiekers van ome Bob!
Goed weekend, iedereen!
niet te heftig als je ziek bent?
Niks mis met de hoes en als de muziek hiermee luisteraars vinden gaat, dan top. (zowel voor die van jou als die van mij). Er zijn ergere hoezen. https://rateyourmusic.com/list/djlanda/the_100_worst_album_covers_ever/
Ja, hij ligt nu op en ik moet bekennen dat de momenten van orkestrale Messiaen-bombast me weer enigszins overvallen.
Langs de andere kant heb je van die heerlijke sudderende passages die daar dan mee afwisselen. Toch uit luisteren, denk ik!
dus gewoon nog wat langer ziek blijven toch?
Höfner Verythin 1965 in originele staat zonder slagplaat, exact hetzelfde model als die van The Kills!
Er is een klein verschil, die van The Kills heeft een Bigsby tremelo. Een killer-gitaar
Very nice!
Beterschap
Altijd fijn! Mooie foto trouwens! En die Certina is echt een snoepje! Grappig ook hoe die kleurencombi dial/band erg goed werkt.
De combi past ook nog eens onbedoeld bij m’n koptelefoon kabel haha
Sterkte
Deze plaat, heb hem op lp vroeger helemaal grijs gedraaid. Om meerdere reden was ik fan van Herman Brood. Een uur lang de openingsriff aanhoren is zeker geen straf
Old Memories van Herman Brood kan ik je zeker aanraden als liefhebber
Weer thuis van een dagje shoppen in Antwerpen. Niet met een plaat thuisgekomen, maar wel weer eentje opgezet.
Stadium Arcadium van de Red Hot Chili Peppers
Dank je, ben het met je eens, ik draai z’n muziek al sinds 1979…