Wilde mijn NA zsm delen! Eerder op HF dan op de draaitafel
Booker t.
Tsja, wat zal ik zeggen. Altijd goed?
Voor de oudere jongeren wél!
Fijne plaatjesdag y’all!
Yes, heerlijk man
De gebroeders Koerts & ene Jerney
zoete herinneringen.
Mooi muzikaal overladen weekend toegewenst
Maar…. Welk album is dit nu ook alweer?
Dag plaatjesvrienden.
Vandaag het, voor mij, mooiste album van Fish.
Om te vieren dat we afgelopen week kaarten gescoord hebben voor een van zijn afscheidsconcerten.
Pas in November in het mooie Maastricht.
Meteen een lekker weekendje van maken
Ik verheug me er nu al op.
Geen zin om het album erbij te zoeken in een donker huis waar iedereen nog slaapt en de hond nog lekker rustig in de bench ligt.
Maar als ik me niet heel erg vergis zien we hier de binnenzijde van de klaphoes van Song of the marching children van het onvergetelijke Earth and fire.
Uit de tijd dat ze nog onvervalste symfonische rock maakten en zich nog niet bezig hielden met songfestival niemandalletjes.
Ik snap trouwens wel dat je de binnenkant van de hoes genomen hebt. Daar is toch net wat meer op te zien.
Heel goed Eddie
Je gaat door naar de volgende ronde
Aan de voorkant van het album is het artwork ook zoo saai, daarom maar eens de binnenkant van de hoes gekiekt
Ha vrijdag, plaatjesdag
Mijn DWW bij een plaat van The Who uit 1967, een Nederlandse uitgave en collectors item:

Miles Davis, jaren '70. Moet je gewoon een keer hebben gehoord. En dan kun je weer verder. Mijlpaal in de jazz. Doen we er jaren '80 mijlpaal van Citizen bij.
Heb ‘m ook, in de quadrafonie persing
Die mooie Citizen heb ik dan weer niet, helaas
Hè gelukkig. Er zijn meer kenners op het HF. Benieuwd hoeveel eigenlijk
Best wel een aantal, kijk hier eens:
https://www.horlogeforum.nl/t/show-je-audio-deel-2/413613/2621?u=harpoen
Wat een geweldig album en film. Klinkt ook als een klok!
Grappig dit! Ook die commentaren. Ik moet toegeven dat het soms wat indringend wordt, maar nu zo vanochtend, lekker bij de koffie mijn horloges oppoetsend is het best lekker.