Vrijdag plaatjesdag 2024

Heerlijk! Kan deze cd dromen!

Oa mijn eerste kennismaking met Gotcha!, wat ik van de week toevallig nog draaide.

3 likes

Alweer een (onlangs, maar toch té vroeg) overleden held uit mijn jeugd. Wel tot het laatste moment muziek blijven maken in een compleet nooit geëvenaarde stijl. We zullen het moeten doen met wat er al is.

20 likes

Words and music from the lowlands! :sunglasses: :+1:

1 like

Queen - Jazz, opgenomen in Montreux.

Reviewing for Rolling Stone in 1979, Dave Marsh panned Jazz as “more of the same dull pastiche” from Queen, who he said displayed “elitist notions” with some of their musical choices and lyrics. Marsh said “Fat Bottomed Girls” treated women “not as sex objects but as objects, period (the way the band regards people in general)”, and finished by famously tagging Queen “the first truly fascist rock band”.

Ik vind het een prachtplaat. :sunglasses:

19 likes

Net klaar met werken dus tijd voor een lekker koud :beer: met dit heerlijke weer.
Van de week is deze lp eindelijk binnengekomen vanuit the U.S of A.
Een zanger (van Blue October) waar ik eigenlijk al sinds 2001 fan van ben voornamelijk vanwege zijn poëtische teksten over the daily life struggles and more.
Meerdere concerten van bezocht in de Melkweg maar over het algemeen onbekend (maakt onbemind) bij het grote publiek in Nederland.

Eventjes lekker genieten, fijne vrijdagmiddag allen! :sun_with_face:

14 likes

Ik had vandaag al gepost maar toch…

én Hemelvaartsdag :innocent:
Deze plaat is niet te geloven zo mooi:

Alleen de titel al :wink:

17 likes

17 likes

Plaatjesdag :wink:
Wilde eerst de heerlijke glij disco van Modern Talking posten. Inspelend op het Euro songfestival :dizzy:

Maar licence to kill van de fenomenale beasty boys is meer van toepassing :100:

23 likes

Dit is toch ook een plaatje?

In Longues-Sur-Mer.

14 likes

Nog niet uitgevonden hoe ik mij horloge op een Spotify screenshot krijg :crazy_face:

10 likes

Kan deze week maar 1 band zijn wat mij betreft, ben al dagen in mineur door het overlijden van Steve Albini.
Zeker niet ieders kopje thee maar wat een engineer!!
De meester van de eerlijke produktie is niet meer .

19 likes

Grammaticaal geheel correct, maar er zit geen plaatje bij dit plaatje waardoor het in de categorie plaatje toch een ander plaatje wordt

5 likes

Ik ben een dag te laat. :sweat_smile: Maar in my defense: ik kocht 'm gisteren.

Had deze, wonder boven wonder, nog niet op vinyl…

Dus, nu op de draaitafel. Heerlijk! :guitar::notes:

Geniet van het mooie weekend, mensen!:sunny::sunglasses:

29 likes

Als het maar niet gaat stormen na zo een mooi lente dag. :+1:

1 like

Het gaat er dus om dat het hele plaatje klopt :partying_face:

2 likes

Hey hey beste beasty, pak de mobiel van 1 vd ladies, leg jouw time piece next to your Spotify pick and take that picture

11 likes

Ja ja…nu kleur jij dat hele plaatje voor hem in. Dat mag dus dan niet hè

:wink:

1 like

Tja en die moet gewoon in iedere collectie :ok_hand:

3 likes

En natuurlijk ook uit het luisterrijke Tungelder

Mooi Pinksterweekend waarde HF’(st)ers

17 likes

Fijn pinksterweekeinde. Deze plaat ? Waarom niet…

23 likes