Vrijdag plaatjesdag 2024

Wat is er nou mooier om de dag te beginnen dan een van de latere meesterwerken van Andy Latimer met , onder andere ,onze eigen Ton Scherpenzeel.
Laten we maar weer eens een Cameltje opsteken.

18 likes

21 likes

Vandaag weer een verzamelwerk,

14 likes

Relax man

19 likes

Bekende CD :partying_face:

Hier vandaag een fantastische live CD

15 likes

Vandaag letterlijk plaatjesdag, want 4 tegelijk.
Moet wel, ze vormen één band maar hebben elk afzonderlijk een solo album gemaakt onder eigen naam én band naam!

Echt lekkere nummers, alle 4 totaal anders al lijken die van Gene Simmons en Paul Stanley het meest op elkaar en meeste op Kiss.

Heb ooit de LP’s gehad in 1980 en die waren heel indrukwekkend weet ik nog, van die grote foto’s met de geschminkte gezichten. Zijn een keer verdwenen midden jaren 80 en heb ze nooit meer gevonden.
Eind jaren 80 zag ik de 4 cd’s bij de Free Record Shop en heb ze gelijk gekocht.
Kwam laatst weer 1 LP exemplaar tegen, maar in heel slechte staat. En als ik ze weer koop, dan liefst weer inéén keer.

Fijne plaatjesdag allemaal inclusief de meestal bijbehorende trip down memory lane!

24 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes: :man_cartwheeling:t4: :notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

21 likes

HHAHAHA, ik twijfelde of ik er op zou zinspelen, maar wist eigenlijk ook wel zeker dat je het zou herkennen.

Deze hieronder daarvan weet ik ook zeker dat je de pianist wel kent, maar deze uitgave niet.
Kom maar weer een keer langs dan consumeren we de betoverende klanken van onder anderen Chopin, Debussy, Schumann en Mozart

Klokje ken je wel

19 likes

Van deze man heb ik al meer laten zien. Maar ook deze weer: prachtig hoe hij met een trompet overweg kan, en dus ook live. At The (dat is: Dé) Filllmore, en dan ook nog The Fillmore East. Wat eigenlijk destijds (1973) nog als een niet geheel volwassen afgietsel van de Fillmore (en die is in West) werd beschouwd. Met een band met allemaal kopstukken. Genieten, voor als je ervoor in de stemming bent.

22 likes

fijn weekend !

18 likes

O.k., deze week weer lekker naar de eerste albums van deze band geluisterd. Die blijven toch wel heel gaaf hoor, vind ik! En vandaag het een-na-laatste album van Duran Duran, dat toch ook echt wel erg goed is. Ik hoop ze volgend jaar weer 'ns live te gaan zien, samen met m’n zusje. Wij luisteren allebei al sinds 1983 graag naar deze band en hebben ze vroeger ook live gezien. Ik voor het laatst in 2006 en dat was echt weer een feestje! Goed, wordt vervolgd, hoop ik dus. :blush:

Fijn weekend, iedereen!

20 likes

Fijne plaatjesdag horloge vrienden :hugs:

23 likes

Straks deze weer eens, prettig weekend allen :raised_hand_with_fingers_splayed:

20 likes

Dit was inderdaad (is eigenlijk nog steeds) èrruch goed!

2 likes

Meistertaucher, tien voor 5

Bijna tijd voor :beer:

Met Malia

13 likes

Waar is de plaat?

1 like

misschien komt die om 5 uur?
edit: duristieal

2 likes

Ace Freely vond ik de beste van de 4.

1 like

20 likes

Oke. Ace Frehley is bij mij nr.3.

Gene, Paul, Ace en Peter is mijn ranglijst.
Waarbij voor Peter Criss opvalt hoe anders die klinkt. Beetje 70’s/80’s pop met een jaren 60 sausje…

4 likes