Deze klassieker gaat vanavond kei hard op.
De muzikale Wainwright familie.
Vader Loudon Wainwright III. Moeder Anne McGarrigle en daar hoort tante Kate bij. En dan heeft Martha nog broer Rufus en zus Lucy.
Deze is toch van " give me a fat beat?"
Die is toch ook van dat hijg nummer ? Pfff ff zoeken welke ik bedoel.
Ja deze
Haha jeugdherinneringen, lekker slijpen heete dat vroeger.
Die is ook heel gaaf maar dat is niet deze. Dit is de betere versie van Digital boy’s ok allright uit 1996. Naar mijn mening veel beter dan die uit 1990.
Die is ook heel gaaf maar dat is niet deze. Dit is de remix van Digital boy’s ok allright uit 1990. Deze heeft ie in 1996 uitgebracht.
Heerlijk plaatsjesdag, verschillende smaken en stijlen om mee kennis te maken
Shot in the Dark is een album van Laurent Garnier uit 1994. Mijn 1e kennismaking met Franse techno. Maar Laurent Garnier live met ondersteunde band is fantastisch om een keer gezien te hebben. Uitstekende performer.
Voor de liefhebbers:
The man with the red face van Laurent Garnier.
Die ken ik nog niet. Ik ga hem morgen eens luisteren. Altijd leuk om nieuwe stijlen te ontdekken.
Wow man, ik heb Laurent Garnier nog live gezien op Rock Werchter. De hele wei uit z’n dak bij The Man with the red Face.
Ik samen met mijn jongere broertje op awakenings. De rest van de groep waren we kwijt. Die begrepen er niets van dat wij het zo gaaf vonden
Op de valreep. Een plaat van/voor mijn vrouw.
Niet helemaal mijn ding, voor haar deze week kunnen scoren in een tweedehands winkeltje in Salzburg .
Vrijdag Plaatjesdag!
Yesss.
Vandaag weer eens JJ mijn alltime artist.
!Word to my JJ man @pasd !
2 foto’s.
Foto’s van de originele CD mét t-shirt dat ik in 1994 bij zijn concert in Den Haag heb gekocht.
Oke, t-shirt is nog in nieuwstaat omdat die 30 jaar bij mijn verzameling t-shirts ligt die ik forever wil bewaren. O.a ook een Metallica Black Album en Al Bundy Polk High shirt.
Anyhows, JJ Closer to you, goed album! Niet z’n beste vind ik, maar wel top 5!
Fijne dag allemaal!
Goede vroege morgen
Vandaag maar eens in het Neerlands cabaret gedeelte van m’n platenmaatschappij gedoken
Mooi weekend allemaal
Goedemorgen plaatjesvrienden.
Vandaag weer eens een stukje vinyl.
Een hele oude Supertramp onder de naald.
Ergens begrijpelijker maar zeker ook jammer. Ik denk ook wel eens, ik wou dat ik met name mijn Pink Floyd shirts nog had.
Maar van de andere kant, T shirts zijn net als horloges gemaakt om te dragen.
En, los daarvan, Er zou er nu ook geen een meer passen.