Vrijdag plaatjesdag 2024

Ga ik vandaag ook maar weer eens draaien, heerlijk album.

1 like

19 likes

De eerste Fleetwood Mac met Buckingham & Nicks.

21 likes

Goedemorgen, muziekgekkies!:coffee:
Hier deze op de draaitafel: Sister Sledge live, met lekker veel Rodgers-/Edwardsnummers! Swingt de pan uit, dus!:notes::guitar::musical_keyboard::studio_microphone:

Fijn weekend, alvast!

20 likes

Vandaag starten we met een van de mooiste albums van Manfred Mann’s Earth Band, Watch uit 1978.

Een fijne en muziekale dag gewenst.

19 likes

Goedemorgen,

Eind 1968, de tijd van dit singletje, was het bij ons thuis echt niet toegestaan om er zo uit te zien als op dit hoesje, sterker nog, mijn ouders wilden zo’n hoesje niet eens in huis hebben. Stel je voor dat er bezoek komt en die ziet het liggen! Mijn oudste zus was eind november jarig en dat singletje was toen net uit en ze wilde het graag hebben. Het was een goed nummer, maar dat soort muziek mochten wij vroeger niet kopen, Adamo was het wildste dat bij ons toegestaan was. “Dat langharig werkschuw tuig met die luizenbossen op hun hoofd komt mijn huis niet in!” was de reactie van mijn vader. Zoals gezegd was mijn zus bijna jarig en ze heeft het aan een aantal vriendinnen als verjaardagscadeau gevraagd. Dat konden mijn ouders helaas niet voorkomen, en zo is het toch nog in huis gekomen. Wel moest het hoesje altijd met de neutrale achterzijde naar boven neergelegd worden.

En de “acceptabele” achterkant:

22 likes

Jeetje wat een jonge broekies nog, daar! :open_mouth: :grin: Langharig tuig! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

super deze, heb er ook een aantal van.

Als we dan toch zo lekker met de Earring bezig zijn: wat dacht je hiervan??

17 likes

Leuk ja, het bekende Coca Cola plaatje.
Ik heb er nog een inlegvel bij:

15 likes

Overigens was daar een hele serie van.
Hier nog een ep’tje van “Things go better with coke” met o.a. Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich:

15 likes

En ook in het Duits:

15 likes

Ooit tijden aan het oefenen geweest om dat soepel te kunnen zeggen. :grin:

2 likes

dat zal bij mij zijn achtergebleven op die volgeplakte deur van mijn tienerkamer destijds

1 like

Deze lag net op de deurmat.
Einaudi is de ideale muziek om te onthaasten en tot rust te komen, geweldig mooi.

20 likes

Rust, nog een paar dagen en dan weer aan de bak dus ik sluit me hier bij aan!
Prettig weekend!

19 likes

9 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Vorige week Cuby, deze week een andere parel uit de Nederlandse blues scene!
Geproduceerd door Boudewijn de Groot en met een erg strakke fraaie hoes (zeker voor 1971)!
Daar past alleen mijn zwart/witte Dubach horloge bij:

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

15 likes

Heel mooi, diverse keren een concert bezocht van hem. Een keer in de pauze stonden we “stereo” (naast elkaar in het toilet). Was een kleine gelegenheid zonder artiesten voorzieningen.
De Bensonhorst Blues is denk ik wel het bekenste nummer van de band. :+1:

4 likes

Welk muziekje hou jij voor ons verborgen?

3 likes