Het is in eder geval klassieke muziek…
Happy House shower.
Gefeliciteerd
Proficiat met de nieuwe woning.
Ik zou als ik jou was een paar muziekvrienden van HF uitnodigen, om dat huis eens goed in te drinken…
Our house, in the middle of our street?
Gefeliciteerd (en een mooi album in originele hoes)
Mussorgsky en Borodin ken ik, die heb ik ook op cd. Van Rimsky-Korsakoff heb ik alleen Scheherazade, ook heel mooi.
Ik zal die van het Russisch Paasfeest eens gaan beluisteren.
Purzies: waar is het feestje?
De bigband van Erskine Hawkins heb ik als tiener in de vroege jaren 80 ontdekt, toen nog op lp (die heb ik nog),bij spijkerbroekenwinkel Rambam, en later op cd.
Hawkins noemde zichzelf The 20th Century Gabriel (want ja, uit het zeer religieuze diepe zuiden) en hij laat van zich horen door pyrotechnisch trompetspel, niet altijd even smaakvol, wel erg spectaculair en, voor die tijd, hoog. De band zit verder tjokvol met solistisch talent dat gelukkig uitgebreid de ruimte krijgt. Vermeldenswaard zijn pianist Avery Parrish en vooral tenorsaxist Julian Dash. Het swingt veelvuldig de pan uit!
Haal nou eens gauw dat prijsstickertje eraf.
Dat verdient de man toch niet.
Voor 2 knaken in de uitverkoopbak.
Dank!
Ook dank
En ook dank!
Ik zal het overwegen…eerst ff verbouwen…
Dank…echter niet in het midden van de straat…en ook geen “very big house in the country”…
Dank! En ik heb de lp 2x: een met witter hoes en bordeaux text en dus deze met gouden inleg…in beide gevallen blijft de muziek meesterlijk.
Ergens in NH boven het Noordzeekanaal…
Haha…met de legendarische drummer :….
Bij mij is idd alles gekocht en verkocht…
Goedemorgen,
Zo makkelijk krijg je die zooi er niet vanaf hoor. Maar je hebt me op een idee gebracht.
Vond het altijd heerlijk graaien in de uitverkoopbak, op zoek naar pareltjes
Wie niet? In dat geval moet je echt eens naar Andrä in Duisburg, Essen of Keulen gaan (geen online verkoop). De meest onverwachte zaken kom je daar tegen tegen hele schappelijke prijzen en altijd topkwaliteit.