Vrijdag plaatjesdag 2024

18 likes

Nee, ik weet 't. Nog lang geen vrijdag.:sweat_smile: Maar ach, deze staat op en ik zit even op HF. Dus, why the f%ck not, right?!:grin:

Werk ze weer, deze week, plaatjesvrienden!:notes:

16 likes

Afweer plaatjesdag muziekvrienden.
Van de week in de vrachtwagen onderweg, komen de Dire Straits langs met Sultans of swing, hoor ik ploseling voor honderdduizendmiljoentachtigsre keer dit zinnetje.

Toen moest ik echt aan deze virtuoos denken, als dat voir iemand geschreven is , is het wel voor Colin ,
De man die mij de trompet heeft leren waarderen als instrument waarmee ook geweldige muziek mee kan worden gemaakt.
Heren, dames ook, The Kyteman Orchestra voor u.

16 likes

14 likes

Fijn weekend allemaal

17 likes

Dit is volgens mij de eerste LP die ik ooit gekocht heb toen we thuis de eerste stereo-set kregen. Zal bijna 50 jaar geleden zijn geweest.

Laat Miles Davis het maar niet horen :rofl:

2 likes

Goedemorgen,

Nee, ik ben niet bekeerd en ik heb ook het Licht niet gezien. Maar toch kon ik dit singletje niet laten liggen!
Voor auto’s op singlehoesjes heb ik altijd een zwak gehad, en als het dan ook nog een oldtimer is waar ik jaren in heb gereden, dan maakt de muziek niet zoveel meer uit.
Tussen 1990 en 2003 heb ik drie verschillende Snoeken (Citroën ID/DS) gehad, een DSuper5 uit 1973, een ID19B uit 1967 en een DS Break uit 1974.
Je komt ze nauwelijks tegen op singlehoesjes, dus als ik er dan één vind, ben ik helemaal gelukkig, hoe minuscuul hij ook voor het rechter raam van het Hoofdkwartier van het Leger des Heils in Amsterdam staat. Daarom heb ik 'm maar even uitvergroot. Ik heb het singletje nog nooit afgespeeld, en ik denk ook niet dat ik dat ooit ga doen.
Het enige ander hoesje dat ik heb met een Snoek er op is deze, met nota bene een cabrio (en ook die muziek is verschrikkelijk):

Fijne dag.

17 likes

Of ik vandaag zin heb in Sympho? Yes!

Mooie hoes van Roger Dean. Ook kunst…

16 likes

Fijne plaatjesdag allemaal !

20 likes

20 likes

Ik heb me inderdaad een beetje kort door de bocht uitgedrukt.

Nieuwe poging.,
De man die mij de trompet heeft leren waarderen als instrument waarmee muziek gemaakt kan worden die ik geweldig vind.
Zoiets dan dus.

1 like

19 likes

Wie?:grin:

1 like

Hier ook een prog vibe vandaag !

12 likes

Niet voor iedereen “leesvoer”.

Alvast een woest weekend gewenst.

15 likes

Die is inderdaad heel mooi, maar deze 2 mogen ook niet ontbreken…

13 likes

Deze LP heeft bij mij ooit bijna een ongeluk veroorzaakt.
Ik herinner me dat ik op de bromfiets naar huis reed met een plastic tas met deze LP in mijn hand.
Plotseling was het kiezen tussen loslaten of een aanrijding krijgen. De hoes kwam er niet ongeschonden vanaf, de schijven gelukkig wel.

4 likes

Fijn weekend!

21 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

… horloge is deze keer een Pontiac :smile:

:musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note: :oncoming_police_car: :musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note::musical_note:

13 likes