Ik doe mee @koetsjh. Hier Rach 9 vandaag (3X3=9 )
Serieuze namen zo vroeg op de dag! Het is dat ik mijn Sibelius al gepost heb, of ik zou mijn eigen Rachmaninoff nog gaan zoeken.
Ha, goed bezig Tecco!
Valt nog mee toch?
Ik wilde eigenlijk vandaag deze ook nog even opzetten:
Maar dat vind ik in combinatie met het grijze beroerde weer hier in het westen toch een beetje teveel van het serieuze en dan wordt het deprimerend.
Als je nog iets bijzonders wilt, en echt heel anders maar even kleurrijk als Yuja Wang, kan ik dit ook aanbevelen:
Hier eindigde ik gisteravond mijn dag mee.
Ik denk dat ‘serieus’ in Nederland een andere lading heeft dan hier in België. Zoals ik het gebruikte bedoelde ik ‘grote, imposante’ namen. Doelend op de uitvoerders van je concerti.
En de Gorecki, tja, daar moet ik ook voor ‘in the mood’ zijn!

Zoals ik het gebruikte bedoelde ik ‘grote, imposante’ namen
Ah, ja natuurlijk, teveel met muziek bezig. En dan krijgt serieus soms een andere lading.
Maar inderdaad, de serieus groter namen, zekers!

Maar dat vind ik in combinatie met het grijze beroerde weer hier in het westen toch een beetje teveel van het serieuze en dan wordt het deprimerend.
Hier begint net de Zon te schijnen, ik grijp mijn kans. Ik ga deze maar eens beluisteren via Qobuz. Ik ken alleen de uitvoering met Dawn Upshaw. Wel leuk om eens een andere uitvoering te horen
Klinkt misschien raar maar dit vind ik oprecht een serieuze Nederlandse artiest.
Muzikaal gezien écht lekkere nummers. Relaxt, goed gespeeld en gezongen en heerlijk om naar te luisteren en lekker bij te relaxen! Fijne stem en goede arrangementen.

Klinkt misschien raar maar dit vind ik oprecht een serieuze Nederlandse artiest.
Ik ook hoor. En sinds hij, een aantal jaar geleden wel een keertje wilde optreden op de basisschool voor kinderen met een beperking, waar mijn dochter ook op zat, kan ie helemaal niet meer stuk, wat mij betreft!
@lovetobike Oh heerlijk, The Pretenders! Luister ik ook graag en vaak naar!
Maar voor nu hier even een lekkere, wat meer recente plaat van The Boss.
Prettig weekend, iedereen!
Zelfde horloge, maar toch een kleine upgrade vandaag…
Van de Ortofon OM5e de naald geupgrade naar de OM20
Vorig jaar op Royal Park Live gezien was erg leuk!
Klinkt mij dus helemaal niet raar.
Toffe Breitling ook