Vrijdag plaatjesdag 2024

15 likes

Misschien ben je nog TL0 En kun je pas topics openen vanaf 1.
De tijd zal het leren.

Goeie, die heb ik ook.

15 likes

Jullie bedoelen vast Rick van der Linden :wink: Wel blijven focussen heren :wink:

4 likes

Ik moet zulke dingen ook niet beantwoorden terwijl ik met heel iets anders bezig ben.
Dan haal je al heel snel 2 dinosaurussen door elkaar.
Ik dacht er zelfs bij, ja , en Jan Akkerman natuurlijk.
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

3 likes

:wink::+1:

Potver…weer een dag te laat…

15 likes

Terwijl je een horloge met dagaanduiding draagt. :grinning:

1 like

voor zover ik weet hebben noch Thijs van Leer noch Jan Akkerman ooit deel uitgemaakt van Ekseption.
Beiden waren indertijd wel lid van ‘Focus’

1 like

Mooie vrijdag en alvast een goed weekend met deze topperrrrrr.

20 likes

Met m’n ‘Ossi klokkie’ kan dat er ditmaal natuurlijk maar 1 zijn

20 likes

Goedemorgen plaatjesvrienden.
Vandaag even de misser van vorige week goedmaken met , jawel, Thijs van Leer en Jan Akkerman.
Geniet van Focus.

19 likes

Nog wat rustige klanken en dan lekker naar bed :yawning_face: welterusten mannen :wink:

17 likes

Weltruste nachtbraker.
Goedemorgen platisten.

15 likes

14 likes

Weinig klassiek hier. En ik moet het helaas even doen met een plastic schijfje. :wink:

16 likes

We hebben vrijdag alweer gehaald. Tijd voor een plaat! Noors horloge met Finse grootmeester vandaag.

17 likes

Met mijn recent weer tot leven gewekte daily

17 likes

Whoo, Rach 3! Ik ken de pianiste niet! Goeie uitvoering? En geen zorgen, ook een schijfje is een plaat. In de ogen van de wereld even achterhaald :wink:

2 likes

Ja zekers! Vooral en hele frisse en best temperamentvolle uitvoering, maar erg goed.

Precies. En houden zo, niet alles hoeft gestreamed te worden. De beleving van een CD in het laatje doen, en op play drukken én een boekje in de hand erbij, in de relax stand op de bank en vooral genieten van muziek is bijna niet meer uit te leggen. :wink:

2 likes