Plaatjesdag!!
Heerlijk relaxte plaat (op paar wat hardere nummers na).
Een genot om te luisteren met goede hoofdtelefoon of in-ears! Alsof Rod naast je staat en in je oor luisterst!
(Ik gebruik de Beoplay H95 en Beoplay EQ’s)
Plaatjesdag!!
Heerlijk relaxte plaat (op paar wat hardere nummers na).
Een genot om te luisteren met goede hoofdtelefoon of in-ears! Alsof Rod naast je staat en in je oor luisterst!
(Ik gebruik de Beoplay H95 en Beoplay EQ’s)
Nee hoor.
Dat is gebruik maken van de mogelijkheden die voorhanden zijn.
Nou… Raad de plaat is toch iets anders dan Google de plaat.
Laat me raden, je speelt zeker ook Hitster met Shazam op de achtergrond?
Het Dave Pell Octet was een afsplitsing van de big band van Les Brown die in de jaren vijftig een vaste aanstelling had bij de Bob Hope show in LA en dus niet meer op tournee hoefde. Dat gaf een aantal musici uit de band ruimschoots de gelegenheid om met een eigen ensemble in de omgeving op te treden. Door de strakke arrangementen van o.a. Marty Paich en André Previn, de uitstekende solisten en de aanstekelijke vrolijkheid van het materiaal werd het octet al gauw een enorm succes en werden er vele ep’s en lp’s opgenomen die vrijwel allemaal zijn heruitgegeven door Fresh Sound.
Off topic, maar dank voor deze aanwijzing naar Oldfield. Op de een of andere manier heb ik deze compleet gemist dus waarschijnlijk een NA. Maar dan op CD-gebied
Cale is altijd goed, heerlijke muziek.
Is van 1991 dus nu 34 jaar oud.
Maar als jij deze nav dit topic aan gaat schaffen is het voor jou zeker een NA.
Deze, van een van mijn absoluut favoriete artiesten, de ongeëvenaarde en helaas veel te vroeg overleden Tom Petty…
The Pretenders, natuurlijk! Ik heb 'm ook!
Edit: oh, nou, precies!
Maar wel heel lekkere albums!!
Klopt. Mijn oudste (26) koopt, naast vinyl, ook gewoon regelmatig cassettes.
Dat, dus!
Fijne plaatjesdag!
Uitstekende keuze, met dit weer!