Vrijdag Plaatjesdag 2025

16 likes

Goedemorgen muziekvrienden,

Vorige week het eerste album van Jethro Tull uit 1968.
Vandaag het laatste album van deze band uit 2025.
Ian Anderson is dus al 57 jaar muziek aan het maken met Jethro Tull.
Dit laatste album is beduidend anders dan het vroeger was, rustiger, maar zeer muzikaal. De dwarsfluit speelt in elk nummer een grote hoofdrol.
In vind het een geweldig album en er is veel aandacht besteed aan de muziek en het hoesje.
Een aanrader, ook als je niet van de oorspronkelijke muziek houdt.

Alvast een goed weekend.

16 likes

Tijdconforme combi

Natuurlijk even opgezet om mijn kleindochter ook met het mooie vinyl kennis te laten maken.

“Dlaaien Opa! Dlaaien”

19 likes

Let it be…

19 likes

Deze week nog vakantie en de laatste stap gezet in het upgraden van de audio set. Als laatste een nieuwe streamer toegevoegd en een paar interlinks vervangen. Het mooie is dat ik nu weer terug kan naar waar het om gaat: de muziek! Mag weer stoppen met vergelijken, beoordelen en analyseren. Fijn :confetti_ball:.

Altijd leuk om weer nieuwe dingen te horen in oude muziek. Sibelius 5.

16 likes

Vrij onbekend gebleven deze band. Ondanks de meer dan geweldige zanger Reniet Vrieze!

2 likes

Sleepytime Gorilla Museum, wat een feest!!!

15 likes

18 likes

Mooie plaatjesdag, en een goed weekeinde !

18 likes

Haar beste album; vooral “Drink before the war” is prachtig.

1 like

Meestal hoort men “Troy”. Ook geniaal, maar doodgedraaid. Als Stonesfan ervaar ik dit met “Angie” en vooral “Start me up”. :face_vomiting:

Hier nu even deze twee platen, van bands waar ik sinds de vroege jaren '80 al met veel plezier naar luister. Beide bands maken, ook vandaag de dag, nog steeds echt goede muziek, vind ik.

Fijn weekend alvast, muziekvrienden!:musical_note::guitar::musical_keyboard::drum::microphone::notes::beers:

17 likes

Goed weekend!

14 likes

Tentoonstelling over La Baker bezocht in het Verzetsmuseum (sowieso een aanrader). Boekie lezen, plaatje ervan draaien en een Americo-Frans horloge erbij…

12 likes

Vrijdag plaatjes dag :partying_face: :partying_face:

Fijn weekend!

15 likes

Voor u zeker wel. Met Led Zeppelin.

1 like

13 likes

Fijn weekend

Fijn weekend vrienden!

13 likes

Pracht foto! Met die schaduw, of dat horloge altijd al tegen de muur stond. :ok_hand:

1 like