Vrijdag Plaatjesdag

Zullen we maar een algemeen topic openen voor de Vrijdag Plaatjesdag ipv elke vrijdag een nieuwe?

12 oktober is de 285e dag van het jaar (286e dag in een schrikkeljaar) in de gregoriaanse kalender. Hierna volgen nog 80 dagen tot het einde van het jaar. (Wikipedia)

Internationale dag van het ei. Iemand een plaatje met een ei? :egg::fried_egg: :wink:

Ik trap af met Michael Kiwanuka. Love & Hate. Niet zo goed als zijn eerste album ‘Home Again’ maar wel gewoon heerlijk!

4 likes

Voordat er een doorlopend ‘wat dragen we vandaag’ topic was, was het ‘maandag quartzdag’ ‘woensdag wat dragen we vandaag’ en ‘vrijdag plaatjesdag’.
Door jouw doen is nu de laatste van de HF tradities verloren gegaan :sob: :wink:

2 likes

Wat mij betreft het beste album van Bolt Thrower samen met de heerlijk simpele doch oersterke Remova! :metal:

2 likes

Pas op want ik pas hem gewoon aan hoor!
Dat wil ik niet op mijn geweten hebben!

1 like

Maar aan de andere kant kunnen tradities ook veranderen :slightly_smiling_face:
(behalve zwarte piet :zipper_mouth_face:)

2 likes

6 likes

Ol’ Blue Eyes met Count Basie & Quicy Jones. :ok_hand:
Even Spotify aangezwengeld…

1 like

Met een voor deze tijd behoorlijk politiek incorrecte Frank in zijn interactie met Count Basie… olala!

1 like

Heel andere Frank, het epos Phase III met het postuum uitgebrachte slot dance me this. Synclavier, not for the faint of heart.

2 likes

Ha Vreidag, plaatjesdag :wink:

Voor thema EI heb ik wel wat liggen:
Lou Reed’s Faberge ei met mijn sEIko :grin:

Feine plaatjesdag verder :sunglasses:

4 likes

Goed plan :+1: