Vandaag wat foto’s van m’n Jacob Jensen.
Deze behoort tot de eerste serie (nr. 153) met o.a. saffier, mooier afgewerkte band etc.
Nadat ons aller Malus65 ermee aan de gang is gegaan kwamen de volgende foto’s uit de bus:
Deze behoort tot de eerste serie (nr. 153) met o.a. saffier, mooier afgewerkte band etc.
Nadat ons aller Malus65 ermee aan de gang is gegaan kwamen de volgende foto’s uit de bus:
Prachtige plaatjes. … mooie klok :~
maarre dat glas is aan de zijkant open ?
komt daar geen troep tussen, en kan je dat
dan wel eenvoudig verwijderen ?
grtz Gerard
Nee hoor, Gerard, de zijkant is helemaal dicht. Dat saffier is zo helder dat het lijkt alsof ie open is.
BTW: in de latere (en veel goedkopere) edities, heeft men mineraalglas gebruikt.
Mijn beste,
Longines Conquest.

Orologio Signaturis Temporis.B)-
Vandaag Certina dag.

Hoi,
Mido

Goed weekend
Elf.
Top! Op mijn verlanglijst…
Oefff.
Mooi Brutus. Erg strak.
(tu)
Elf.
Deze behoort tot de eerste serie (nr. 153) met
o.a. saffier, mooier afgewerkte band etc.Nadat ons aller Malus65 ermee aan de gang is
gegaan kwamen de volgende foto’s uit de bus:
Strakke klok en waanzinnige foto’s!:~
Brutus Schreef:
Deze behoort tot de eerste serie (nr. 153) met
o.a. saffier, mooier afgewerkte band etc.Nadat ons aller Malus65 ermee aan de gang is
gegaan kwamen de volgende foto’s uit de bus:Strakke klok en waanzinnige foto’s!:~
Bedankt TagEd & Elf!
Ha vrijdag plaatjesdag!
Vandaag deze Certina & Bob Dylan (Nashville Skyline):

Fijn weekend allemaal 

plaatje dan maar 
de 2014 Breitling 765 AVI , net vandaag terug gerestaureerd gekregen , was een 1959 model maar aangezien alles nieuw is eigenlijk geen ‘vintage’ meer
Ben geen Breitling-fan, maar dit is een zeer mooie waar ik zou kunnen mee leven.