Vrijdag? Vrijdag!

2 likes

Gaaf! Groetjes van zijn neef:

(Achter Borealis zitten voor een deel dezelfde mensen als Prometheus)

Fijne vrijdag!

Groeten,

Stefan

1 like

Geckota pilot.

2 likes

Omdat ik het zo’n mooi uurwerkje vind…

en de voorkant mag er ook zijn :wink:

Omega cal. 351 ca. 1950

Goed weekend!

4 likes

Vandaag deze:
(gisteren trouwens ook gezien de foto :wink:)

3 likes

Samen in de file :smile:

2 likes
3 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Vandaag draag & draai ik:

Fijn weekend allemaal :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Een van mijn eerste vintage’s.
Uit 1950, de Omega 30T2.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

1 like

Vandaag ontvangen, direct om de pols !!!
Helemaal blij :heart_eyes:

Pieter.

3 likes

Nu op stalen band. Krijg helaas de pushpinnen niet los. Geen beweging in te krijgen ! Kan ik de dikke 21 mm. lederen band eens uit proberen. Heeft iemand een tip ? greets, nitraM

1 like

2 likes

Vandaag met dank aan SuperC deze mooie rus binnen gekregen… ben er erg blij mee!

3 likes

Patina op het horloge valt nog wel mee vergeleken met…

1 like

G-Shock vandaag

1 like

1 like

Wat ik altijd doe is eerst de band in het midden losmaken, zodat de band ¨gebroken is¨ zodat je er beter bij kan. Vervolgens druk ik aan de kant van de wijzers 1 end link naar binnen zodat er wat druk op staat, en als je dan de push pin naar binnen schuif komt de end link ook meteen voor de helft los. Is een beetje stoeien maar als het lukt ,gaat het in het vervolg erg makkelijk.

Dank voor de goede uitleg. Zo doe ik het ook. Band in de midden losmaken vervolgens horloge in de handpalm met wijsvinger iets drukken op de end link en “floep” los. Solid end links liggen vaster dus ook de andere kant herhalen is mijn ervaring. Maar vooralsnog geeft de Longinesband het geheim niet prijs. Heb toch het juist gereedschap. Mmmm…toch maar langs de juwelier waar ik nooit iets koop ? Ga het nog één keer proberen. Thanks :scream: nitraM.

Vrijdag! Wel opvallend veel duikers vandaag om de pols. Ik doe gezellig mee, deze week nieuw dus lekker veel wrist time voor hij in de roulatie komt

1 like