Vrijdagmiddag challenge horloge onder 150 euro

Goedemiddag allemaal,

Een topic waarvan ik hoop dat het mijn horloge plezier kan vergroten. Een challenge voor het forum en een mogelijkheid voor mijzelf om een oog voor detail te ontwikkelen.

Challenge: Post een horloge in de cat: <€150

• Geef in maximaal drie korte bulletpoints aan welk detail of welk onderdeel jouw overtuigt dat dit horloge het mooist is uit deze categorie.

Veel plezier!

6 likes

Ik krijg hier zo’n ‘maak jij mijn huiswerk’ gevoel bij.

:joy::joy::joy:

Het is toch veel leuker om zelf een beetje je best te doen en ons een richting te geven. Nu gaan mensen met hagel schieten. Als ze genegen zijn tenminste.

19 likes

Het is vrijdagmiddag, maandag ben je de eerste :rofl:

4 likes

Voor E 10,00 via Ali op de deurmat
Dat is toch prachtig voor die prijs.
Moet nog een foto maken van om de pols.

5 likes

Ok

17 likes

Hahaha heel begrijpelijk. Het is niet mijn doel om een horloge te kopen. Het is mijn doel om moeie aspecten te kunnen bekijken die meer ervaren forumleden eenvoudiger kunnen vinden.

Daarnaast lees ik graag berichten met passie of liefde voor een horloge of een horloge aspect.

Had er gewoon zin in :slight_smile:

1 like

Longines Legend Diver-ish maar dan voor 149 euro.

14 likes

Voor rond de 100 euro een van de mooiste horloges imo (en meest fotogenieke) :ok_hand:

23 likes

Vergeet de bullets met details niet :grin:

Seiko 5 nieuw en of vintage (net waar je voor wil gaan)

• automaat
  • prijs kwaliteit
  • verschillende variaties

Hier voorbeeldje van een seiko 5 nieuw en vintage:

11 likes

Ja, weet ik veel… :thinking: Ik zit hier ook maar aan m’n vrijdagmiddagbiertje. :sweat_smile: :beer: Is wel een heel beperkt budget. Vroeger kocht je nog een leuke Seiko duiker bij Monsterwatches, voor dat geld. Maar these days…? Een Orient Bambino ofzo of iets van Timex? Niet om nou 'ns even de watchsnob uit te hangen. Maar ik zou zelf even doorsparen. Vanaf een Eurootje of 500 heb je zoveel meer keuze uit echt leuke horloges. Nou ja, mijn mening. For what it’s worth. :grin:

1 like

Nee het is troep

3 likes

8 likes

Mooie wijzers :slightly_smiling_face:

1 like

Citizen Sport BM7400-21A Urban Concept horloge
€ 149,00
voor 22u besteld, morgen in huis :slightly_smiling_face:

14 likes

Ik heb er wel enkele,

Deze Bauhaus-achtige Sea-Gull heb ik met de 11.11 aktie op de kop kunnen tikken voor onder de 100€

Deze CASIO heb ik op de kop kunnen tikken voor 139€ bij een aktie op bol.com, solar én radio controlled

En tot slot recent deze hommage Captain Willard op de kop getikt voor amper 75€

8 likes

149 euro mits je rentepunten hebt bij de ING. Goede all time beater.
SRPE57K1

En mooie bandenslet.

21 likes

Wow is dit gezamenlijk €149? Mooi horloge op alle banden.

Yup…Denk dat je zoektocht voorbij is…

Ik zocht naar passie en ik wilde graag mooie horloges kijken. Die staan er natuurlijk genoeg op het forum, maar vaak zijn ze vrij prijzig :money_mouth_face:

1 like