Vrijdagmiddag challenge horloge onder 150 euro

Binnen budget, vintage , iconisch

1 like

Pan American World Airways , originally founded as Pan American Airways [2] and commonly known as Pan Am , was an American airline that was the principal and largest international air carrier and unofficial overseas flag carrier of the United States for much of the 20th century. It was the first airline to fly worldwide and pioneered numerous innovations of the modern airline industry such as jumbo jets, and computerized reservation systems.[3][4] Until its dissolution in 1991, Pan Am “epitomized the luxury and glamour of intercontinental travel”.

Panam III was een latere, bescheiden opvolger. Soort van plakmerk :wink:

1 like

Dan bedoel je de advertentie op posterformaat, neem ik aan? Een redelijke vintage seamaster onder de 150 euro ben ik nog nooit ergens tegengekomen.

3 likes

Ik bedoelde de prijzen in de advertentie. Mijn reactie diende met een knipoog gelezen te worden😉

(Dat vintage Omega niet voor €150 te verkrijgen is ben ik uiteraard van op de hoogte)

1 like

Saffier glas
Ceramische bezel
Nh35 uurwerkje

4 likes

Mooi horloge. Is het een wat ouder model?

Begin dit jaar gekocht vanuit China, prima horloge voor erbij, en dat voor nog geen 100 euro toen, en binnen 10 dagen in huis.

Heb er een aantal liggen van dit merk… wel iets meer betaald ( 40 euro, dus ben benieuwd waar ze een tientje zijn).
Functioneren al een tijdje prima…

1 like

± budget denk ik
Mechanisch
Chronograaf

5 likes

Afgelopen jaar meerdere horloges gekocht van tussen € 50 tot € 150 via Chrono24, AliExpress of marktplaats. Paar nieuwe en paar tweedehands.

3 likes

Leuke horloges! Er zit wel een flinke minutenwijzer op die tweede zeg :sweat_smile:

1 like

Tja, ik hou er niet van als ik wijzer moet zoeken om te kunnen zien hoe laat t is …🫣

1 like

Bronzen duikhorloge met Miyota 8215 automaat voor €151,95. Stalen versie nog een paar tientjes minder.

1 like

Ruim onder de €150 zelfs nadat ik het originele bandje vervangen heb door een comfortabel Hirsch exemplaar van €25.

3 likes

€ 54,99 bij een bekende webwinkel

2 likes

Dat staat prima!

1 like

echt…, voor 150 euro !

2 likes

Ik heb deze Tandorio onderweg:

-Safierglas
-PT5000 (ETA 2824-2 clone, net als de Selita SW200)
-Dial a la Hamilton, maar met andere kast, dus geen 1-1 kopie

Komt met inklaring erbij denk ik op zo’n 115 euro uit

1 like

Pffff lastig topic voor mij, niet 1 nieuw ooit gekocht onder de €150,00
Mag het ook 1 van bijna een jaar oud zijn die als nieuw is, overgenomen van @Petteflet. Vergeef het mij, het is vrijdag :wink:

Vostok submarine oersterk horloge
automaat model 2301CB
20 ATM

2 likes

Voorbij 2 jaar heel wat chinees spul gekocht. Wordt hier weinig gewaardeerd. Wel veel plezier aan beleefd.

Onder de 100€

100 à 140€

3 likes