Vrijdagmiddag topic, trouwhorloge!

Misschien kan je een gtg party regelen op dat boorplatform van je voor TS voordat ie in het huwelijksbootje stapt :partying_face:

2 likes

Had je al aan deze gedacht: D.Dornbluth Q 2010.1 Klassik? 38.5mm diameter, 10mm dik, standaard op leer, in allerlei varianten te krijgen, in house ontwikkeld uurwerk, alles custom made, fantastisch afgewerkt en zeker binnen budget te krijgen.

Weet niet wat de trouwdatum gaat worden, maar bij bestelling 12-14 maanden levertijd….

6 likes

Oh, dit is een leuke suggestie.

Wachttijd en dikte zijn een dingetje, maar voor dat geld kan je al hele mooie configuraties maken.

Misschien kan @stefanketelaars voor dat budget ook wel iets betekenen? Of heeft die onderhand een tienjarige wachttijd?

Blancpain 7002

4 likes

Nee, maar mooie suggestie. Levertijd gaat een ding worden gok ik zo.

Die Blancpain is ook mooi @Hubertje

2 likes

Je kan altijd even contact met ze opnemen of ze voor jou een uitzondering willen maken. Kun je hem ook zelf ophalen eventueel.

Anyway, keus genoeg en alvast van harte!
En we zien wel graag de uiteindelijke keus om de pols(en)!

1 like

Nog een ideetje:

Deze (guilloché) uitvoering lijkt helaas zo goed als onvindbaar te zijn. De blauwe moet daarentegen wel lukken:

3 likes

Dumont xl

2 likes

Mooi horloge, maar de LM is al groot genoeg.

Een Parmigiani Fleurier Tonda PF 36mm:

Parmigiani levert zelf helaas geen leren banden voor deze specifieke modellen. Maar een op maat gemaakte leren band van bijv. Molequin met een inscriptie ter herinnering aan het huwelijk op de binnenkant van de band zou het afmaken. :pinched_fingers:

Plaatje voor het idee (van een 40mm PF Tonda):

3 likes

Beetje te druk. Ben meer op zoek naar wat meer ingetogen.

Doe mij die 40mm maar. Maar dan niet voor een bruiloft :hugs:

2 likes

Duurt wel lang dit. Heb je al iets onderweg? :grin:

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Voor max 15K?

1 like

Gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk!
Wij mogen over 2 maandjes gaan trouwen. Ik twijfel nog enorm over of ik überhaupt een horloge ga dragen.

Een Reverso met een boodschap op de achterzijde vind ik een goed idee.

Je mag ruim binnen budget mijn platina Reverso wel overnemen. :sunglasses:

3 likes

Je weet diep in je hart dat dit de beste mooiste keuze is :wink:

:beers:

3 likes

Maak het niet te gek joh! Deze:

2 likes