Vrijdagmiddag topic, trouwhorloge!

Veel te goedkoop waarschijnlijk :joy: maar moest zelf meteen hieraan denken.
Stalen band van de nieuwe BCPD past hier ook op.

5 likes

Zou niet weten waarom hoor. Heb dit altijd al een leuk ding gevonden :slight_smile:

2 likes

Zeker waar!

Moet de mijne misschien weer eens onder het stof vandaan trekken

4 likes

Gewoon je blauwe datejust op leer die dag.

2 likes

Aflossing hypotheek, verduurzamen woning als je verstandig bent.

Een mooie stereo lijkt wat minder verstandig, heb je wél jarenlang plezier van. Dus eigenlijk best oké.

Dat vind ik geen mooie combo.

Zo hee. Jij bent vast leuk op feestjes :joy:

3 likes

Als we zo moeten redeneren dan bestond dit forum en deze hobby niet

Ik ben heel saai. Omschrijf me zelf het liefst als nuchter met af en toe een uitspatting. Niet te duur.

Hoe dat zo? Het hoeft niet duur te zijn.

Ah die fase. Inderdaad beter niet trouwen dan :man_facepalming:

Nee dat klopt maar je kan (een paar) 100€ ook veel beter/meer verantwoord gebruiken ipv er een horloge mee te kopen.
Horloges zijn de dag vandaag compleet overbodig als we heel eerlijk zijn, zelfs een goedkoop horloge is luxe in die zin.

Fair enough. :+1:

Ik zou ook kiezen voor aflossing hypotheek of iets verduurzamen in huis. Of deposito-sparen. Dat is beter besteed dan een duur horloge. Voor de bruiloft zou ik dan een oude Omega Genève dragen van om- en nabij de €500.

Dan zou ik gaan voor de hfle van Pascal @Brunmontagne nr.27 hou je nog genoeg money over voor een gtg bachelor party amsterdam met overnachting voor 10 hfers.

img_30-5-2026

Dat zou pas klasse zijn :wink:

1 like

Horloge is niets mis mee maar ik trek die merknaam niet zo heel goed hahaha

Verder een goed idee natuurlijk :grin::tada:

1 like

Vreemd dat iemand op een horlogeforum vraagt mee te denken wat voor horloge te dragen op zijn bruiloft en dan allerlei financiële adviezen krijgt. :joy:

9 likes

En als er nog wat geld over is een nieuwe broek kopen voor die in het midden

3 likes

Angelier?
Doet wel hele mooie dingen.

2 likes

Dat, ja!

Dat, ook!

1 like