Ik weet niet zo goed welk punt je wilt maken ![]()
Ik zie ze staan van 14 - 18k. Maar dat is op C24, nog niet verder gezocht. Lijkt me wel haalbaar.
Nee ik ook niet. Jouw punten zijn vrijwel zeker beter. ![]()
Is het ookalweer niet zo dat je bij een dergelijke geweldig mooie gelegenheid juist géén horloge hoort te dragen?

Wel heel mooi maar beetje te ‘gewoontjes’ voor deze dag.
Niet dressy genoeg denk ik, maar wat mij betreft de mooiste release van dit jaar en ook na de bruiloft gewoon een topper in jouw collectie.
Op je trouwdag draag je geen horloge volgens de etiketten, tijd is immers niet belangrijk en getuigd van ongeduld. Tenzij je een erfstuk draagt.
Alleen als je een horlogegekkie bent maken we een uitzondering ![]()
Je hebt bijna alle horloges wat je al gaaf vindt, of je hebt het al eens gehad volgens mij.
Een lijst met wat je nog wilt hebben weet jijzelf het beste.
Voor ons makkelijker om uit een aantal horloges te kiezen wat jij echt heel gaaf vind en nog niet hebt gehad (of juist wel hebt gehad).
Correct en ja!!
Maar veel minder leuk
Kijk wat een vermakelijk topic en er komen hier en daar nog best hele goede suggesties.
Proficiat alvast!
Ik dacht dat ik hem had, tot ik de laatste bullet las.
Is het echt niet op te rekken naar 25k? Dan heb je wel iets wat je ook echt de rest van je huwelijkse leven gaat dragen ![]()
Zijn mooie horloges genoemd. Mijn voorkeur zou een LUC hebben. Ik heb deze gehad. Stiekem toch goud en verder mooi ingetogen.
Dat is volgens de statistieken maar zo een 5 tot 10 jaar.
En nee! ![]()
Op onze bruiloft droegen veel van de gasten een horloge en de fotograaf had voor het eerst zijn Rolex om tijdens zijn werk, dat vond hij zelf ook wel bijzonder. Hard voor gewerkt en dan altijd thuisblijven, dat ding…
Etiketten zijn van 100 jaar geleden. Laat dat vooral los, voor een stressvrije dag die draait om jullie en jullie plezier. Jij betaalt, dus jij bepaalt.
En zwart.
Nou vooruit. Tudor monarch voor 5k ben je klaar.
Uniek, niet te groot, alleen nog even een mooie leren band erbij zoeken.
Heb m al gezien op leer, kan die heel goed hebben.
Ik heb niks met trouwen e.d. maar wil wel een lans breken voor mensen die dan gewoon een mooi horloge om willen hebben. Je kunt ook te conservatief zijn. ![]()