Vrijkaarten Sieraad 2005 >>>>>>>>>>>>>>>>>>> SPOED <<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>URGENT>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wie wil er Zaterdag of Zondag naar Sieraad 2005 ?

Daarvoor heb ik vrijkaarten, welke ik weg wil geven aan de eerste mailer op mijn email adress. De vrijkaarten heb ik op dit forum gewonnen en zijn ter beschikking gesteld door Blancier bv.

Op de stand van Blancier kun je nog meedingen naar een reisje naar hun fabriek en een horloge, tenminste als ik het goed begrepen heb, totaal een bedrag van 830 euro. Daarvoor moet je de naam/type van hun eerste eigen caliber opgeven.

Ik kan zelf helaas onmogelijk gaan en zou het jammer vinden om ze ongebruikt te laten.
Dus als iemand wilt gaan en mij dat even laat weten stuur ik ze zsm naar je op…je zult ze dan zaterdag in huis hebben.

Jaap Wim heeft zich als vrijwilliger aangemeld ! Dus ze gaan naar Jaap Wim

Yeah, eindelijk ook eens wat gewonnen. :smiley:

Hoop dat ik ze snel kan ontvangen en ik zal nog laten weten hoe het was, bedankt alvast.

Jaap-Wim

Jammer maar helaas, ik heb ze nét id brievenbus ontvangen. Dus de 12e, 1 dag te laat. :frowning:

Toch nog heel erg bedankt. :slight_smile:

Ik had ze wel op willen komen halen bij je Lucien… Had je de gok van versturen niet hoeven nemen…

Moet je nu zeggen :smiley:

Ruud

Sorry Jaap-Wim,

Ik heb de kaarten Vrijdagmorgen rond 7.30 uur gepost, ik was er eigenlijk al een beetje bang voor ivm de kerstdrukte.

Had graag een verslagje gezien.

Wonen we dan in de buurt ? Heb trouwens ook geen mail van je gezien…anders had je zonder meer een antwoord ontvangen

Geen probleem hoor, had natuurlijk best weleens de horloge’s van Blancier in het echt willen zien. Custom made en tegen (relatief) lage prijs. Maar goed, misshcien andere keer, toch nog bedankt. :slight_smile:

Ik kom nog met een verslagje en nog wat. Maar ik kom om in het werk en de voorbereiding voor de meeting dus ik heb nu even geen zin :smiley: