Het is eigenlijk een samenvoeging van de drie woorden die lekker makkelijk uit te spreken is. Het idee achter de vrijmibo is om de collega’s beter te leren kennen, om stoom af te blazen en in een ontspannen sfeer nog even wat te drinken. Bij veel bedrijven begint de borrel om 17:00 op de vrijdag (maar vaak ook al een stuk eerder).
Hier nu eerst een glas Grolsch. Straks een wijntje. Vandaag mijn ogen uitgekeken bij Schaap en Citroen in Den Haag. Gisteren een Steinhart besteld voor onder de boom. Vandaag een Ice-watch voor mijn zoon geregeld voor onder dezelfde boom.
Collega’s (formeel meervoud collegae) zijn personen die uitsluitend zijn verenigd om een gezamenlijk doel te bereiken, waarbij de capaciteiten van iedere collega om dit doel te bereiken, door de anderen worden gerespecteerd. Het begrip is afgeleid van het Latijnse werkwoord colligere, hetgeen verzamelen of bijeenbrengen betekent.
Hij heeft al wat Ebay el cheapo Casio’s versleten. Heeft nu alleen nog maar een Tekday. Is nu toe aan een wat steviger horloge. Hij draagt ze ook graag…
Ik hoop dat die jou tenminste zo goed bevalt als bij mij.
Topklok voor die centen!
En vergeet vooral niet de lume eens te bewonderen. Die is fenomenaal!
Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Ik heb inmiddels heel wat horloges onder handen gehad in relatief korte tijd en ik val van de ene verrassing in de andere. Soms negatief maar meestal positief. En dat is niet altijd aan prijs gekoppeld. Ik ben altijd wat terughoudend geweest met Steinhart maar wil er gewoon eens eentje hebben. Ik zie dan wel.