Vroeg kerstkado

Nieuwe aanwinst, dankzij een tip op het forum.
Vandaag dagje Arnhem gedaan en ik had verwacht dat hij al uitverkocht zou zijn maar hij had er nog eentje met de zilveren wijzerplaat en nog een zwarte.
Een Junghans Max Bill hanopwinder 34 mm.

Onscherpe foto

Ben er erg blij mee, was al een tijdje op zoek naar een nieuwe dresswatch.
Het glas is inderdaad erg bol maar niet storend, zeker niet tijdens het dragen, dan valt het nauwelijks op.
En 34 mm is een mooie maat die vintage oogt.

Vorige week heb ik ook naar enkele Junghans gekeken. Prachtige horloges. Ik vind dat je een hele mooie hebt uitgekozen. Veel draagplezier!

Dank je, vond deze uitvoering ook veel mooier als de zwarte wijzerplaat met cijfers.

Ja, klopt. Ik weet ook bijna zeker dat ik deze gezien heb en dat het dezelfde is die ik zo mooi vond. Nooit een horloge met gebold glas gehad, dus ik dacht even een kijkje te nemen. Heel subtiel, zoals Junghans het maakt. Eigenlijk net niet naar binnen gelopen om het om mijn polsen te doen, maar in stilte bewonderd.

Zenith* Schreef:

Dank je, vond deze uitvoering ook veel mooier als
de zwarte wijzerplaat met cijfers.

Mijn beste,

Zo, zo, dat is een mooi kerstkado!!
Mijn complimenten. Chapeau!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Erg chique!

Topper van een aanwinst!(tu)

Groeten.

Noel.

proficiat! prachtige klok en lijkt je ook goed te staan.

voor mezelf zou ik em te klein vinden. dan liever n maatje groter.

Sjongejonge zeg!! Iedereen heeft vervroegde kadootjes tegenwoordig. Mijn dochter heeft een PS4 en kaartjes voor het concert van Miley C in mei 2014 al gekregen… en de Kerst moet nog beginnen… en ik heb heb nog niets…

Maar goed wat heb je aan die informatie.

Veel geluk en draagplezier van je mooie klokkie!

Gr.

Prachtige Junghans weer, Proficiat!

Had ook een mooie prijs.
Er was zondag nog een zwarte beschikbaar:
http://www.avdh.nl/horloges/horloges-div-merken#.U