Vroeger - Nu - Morgen

Zo was hij :

Zo is hij :

Zo wordt hij:

Deze nog moeilijk te vinden bicolor pilot bracelet heb ik na wat zoekwerk toch nog aan een “deftige prijs” kunnen op de kop tikken. Stond al van bij de aanschaf van deze Chronomat in 1994 op mijn verlanglijstje. Of hoe je blijft genieten van dit, voor mij althans, mooi exemplaar.

Heel fraai. Ik heb een zwak voor deze staal gouden Breitlings. Vind het alleen altijd zonde dat veel tweede hands aangeboden staal gouden klokken slijtage hebben op het goud.

Ik stem voor foto 2 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik hou je op de hoogte. De stalen band die ik van diezelfde juwelier kocht was(zie foto), zowel aan de binkende schakels als aan de matte (binnenste schakels)onberispelijk. Hopelijk is dit nu hetzelfde, dat heeft hij mij althans beloofd.

Mooie wijzerplaat. Probleem is inderdaad dat het goud van die Breitlings redelijk snel eraf gaat. Opnieuw vergulden is vaak geen optie, waardoor Breitling ze zelf bij een service beurt wil vervangen tegen de hoofdprijs.

Zal er wel gaaf uitzien. Had vroeger een zwak voor bi-color.

Veel voorpret!

Jürgen Schreef:

Mooie wijzerplaat. Probleem is inderdaad dat het
goud van die Breitlings redelijk snel eraf gaat.
Opnieuw vergulden is vaak geen optie, waardoor
Breitling ze zelf bij een service beurt wil
vervangen tegen de hoofdprijs.

Zo, de breitling Bicolor is binnen en ik kan jullie garanderen dat er geen enkel slijtagespoor noch krasje eender welk op de band aanwezig is. Dus die is zo goed als nieuw.

Deze is het dus :

Zo zie je maar hoe mooi bi-colour kan zijn.
Nu nog een plaatje in complete staat en graag ook nog een polsfoto aub.

groetjes Lenno

mayo Schreef:

Deze is het dus :
https://dl.dropboxusercontent.com/u/36825618/Horlo
ges/sized_Pilot%20Bicolor2.jpg

Geweldig dat zo iets kan. Veel plezier!

Hier is ie opnieuw:

1 like

Mijn eerste indruk was niet al te best, maar zoals op de laatste foto is het schitterend! Past heel mooi bij het horloge en voor m’n gevoel ‘in evenwicht’.

Met bi-color band is heel erg geslaagd, ik kan alleen nooit zo wennen aan het glimmen van die Breitling banden. Toch een dikke :+1:

Er is niets maar dan ook niets mis met een Bi-Color Breitling …
Sterker nog, de/eem Cronomat hoort gewoon ik elke verzameling
Hier mijn Crosswind Bi-color …
Wat een klatser :wink:


1 like

Die band ziet er echt top uit! Mooie klok ook, die wat nostalgische gevoelens oproept!

Een bi-collor band zou er beter bij passen, doch helaas -€.