Vrolijke kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Ik ga een paar dagen met mijn horlogecollectie op vakantie, mijn vrouw en dochter gaan ook mee. Ik kijk af en toe even hoe het hier is als ik toegang tot het internet heb maar…

vandaar dat ik jullie allemaal nu alvast vrolijke kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar toewens!

Ik wil alle postende forumleden danken voor hun bijdrage aan het forum het afgelopen jaar. Ik heb weer veel geleerd en veel plezier gehad bij het lezen van de vele berichten. Ook alle lezers wil ik danken voor hun interesse, misschien een goed voornemen voor 2006 ook eens een berichtje achter te laten?

Voor het prikbord/forum was het een jaar vol veranderingen, ik hoop dat iedereen dit uiteindelijk ten goede heeft gevonden! Begin 2006 zal het forum nog eens onder handen genomen worden om er een aantal dingen uit te halen die nog niet goed zijn zoals het centreren van sommige delen, spelfouten en verkeerde vertalingen van de navigatie en nog wat dingetjes. Misschien ook wat kleine cosmetische aanpassingen, maar niet te veel!

Het lijkt mij leuk als een ieder zijn of haar eigen kerst/nieuwjaarswens hier onder zet.

Horlogecollectie gaat voor vrouw en dochter???:D:D:P
Hele fijne Kerstdagen.
En alvast de beste wensen.Ik ben wat aan de vroege kant, maar ik heb zoveel rijke en knappe vrienden dat ik maar met de lelijkste ben begonnen.
Een SUPER 2006!!!
Ralph:D

Hierbij spreek ik de wens uit dat iedereen die dit leest hele fijne Kerstdagen mag hebben en een goed uiteinde van dit bewogen forum-jaar.

Dat 2006 voor ons allemaal op dezelfde tijd mag beginnen en dat wij in 2006 op geen van onze afspraken te laat komen!

Gerwin

Ook ik wilde iedereen een heel fijne kerst en een goed nieuwjaar wensen.
Een goed 2006 gewenst, met allerlei mooie horloge, maar vooral dat iedereen gezond blijft!

Ik sluit me hierbij aan:

Hele fijne feestdagen en gezond 2006!!

gr. Patrick

Ik wens iedereen prachtige kerstdagen en veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar!!!

Ik wens iedereen het beste toe en hopelijk dat we volgend jaar nog meer horloges hebben of gezien hebben
de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar allemaal

Forummers,

Zeer prettige kerstdagen en een gelukkig en voorspoeding 2006; Moge de tijd weer net zo voorbijvliegen als in 2005.

Gr, Marc

Vreetzame dagen, en n tijdloos 2006…

Het leven is als een neus, haal eruit wat er in zit.

Ik wens iedereen een fijne kerst en een gelukkig en gezond 2006!
(en ik wens iedereen de nodige nieuwe aanwinsten, zolang ze maar met foto en al op het forum worden gezet;))

Allereerst Henrik, bedankt voor weer een jaar “de baas” spelen :smiley:

Verder voor iedereen een hele fijne en voedzame kerst gewenst, en dat het nieuwe jaar maar veel geluk, gezondheid en nieuwe aanwinsten mag brengen :smiley:

Ruud

mensen pretige dagen en kijk uit met eventueel gebruik van vuurwerk doe je dat niet dan valt je horloge steeds op de grond !!

Henrik en alle forummers.

Iedereen een fijne Kerst en een goed 2006.
Henrik… ,jij nogmaals bedankt voor je inzet en ik hoop dat je 2006 weer vol goede moed het Forum beheert.
Iedereen natuurlijk de nodige nieuwe aanwinsten en natuurlijk weer een LTD 2006.

Groeten ,
JohnSr

iedereen een fijne kerst en goed nieuwjaar gewenst in goede gezondheid! Met natuurlijk de nodige nieuwe aanwinsten!

Storm

Iedereen bijzonder fijne feestdagen toegewenst. Die gaan voor ons met een kleine gezinsuitbreiding gepaard. Zien jullie hem bewonderend naar mijn Ebel kijken? Voor volgend jaar hoop ik op een horlogerijk jaar voor iedereen. Veel geluk!

Iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar alvast en veel horloge plezier in het volgende jaar.

Mvg Dennis.

Beste mede-forummers,

Bedankt allemaal voor een mooi horloge-jaar 2005! Daar heeft wat mij betreft dit forum een zeer grote bijdrage aan geleverd, met als topper de Limited. Het is altijd gezellig om even door het forum te surfen: super.

Ook wil ik hierbij iedereen fijne feestdagen toewensen en een gezond en voorspoedig 2006!

Prettige Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar aan allen.

Dat 2006 een mooi horlogejaar mag worden. Gezondheid en geluk staat natuurlijk voorop.

Voor degenen die op vakantie zijn / gaan: Prettige vakantie !

Beste mensen,

Een ieder wens ik Prettige Feestdagen en een Gelukkig en Voorspoedig 2006 toe !
Bedankt voor het posten van al die berichten. Het geeft telkens weer veel plezier in het lezen van dit forum.

Henrik. Jij hartelijk bedankt voor de inzet om dit forum mogelijk te maken. Er bestaan weinig horloge fora die 3 jaar op een rij een forum horloge kunnen aanbieden, zo veelzijdig zijn en prijsvragen organiseren.

Groet,

Tammo

Hele fijne kerstdagen en een zeer goede eenendertigmiljoenvijfhonderdzesendertigduizend seconden toegewenst…