Vrouwencollectie

Deze heeft mijn dochter voor haar 40e verjaardag gekregen…:wink:

10 likes

Monique’s Heuer en Golana:

3 likes

Mijn vrouw draagt onderstaand horloge. Ze heeft niet zoveel met horloges, maar aan deze is ze inmiddels wel een beetje verknocht. Had ik dat maar, verknocht aan één horloge.

10 likes

Vrouwencollectie…ik keek naar de titel en dacht er eerst iets heel anders bij, op dit forum. Raar he?
Oke hierbij mijn collectie:
De TAG Heuer (te koop…)

Daarna breidde de collectie zich uit met de Omega Seamaster 120:

…de SMPc…

en begin dit jaar de uitsmijter :heart_eyes:…dank aan @jeroenderee

En nu kriebelt het…een Rolex OP of Explorer I (36mm)…een Tudor BB 36…?
Maar dan zal wel een van de Seamasters moeten gaan om eea te sponsoren :grimacing:

28 likes

Afgelopen December heeft zij deze gekocht, en sindsdien zijn ze onafscheidelijk.
Tis ook een prachtige klok deze nieuwe 41mm Colt.

7 likes

Toffe collectie heb je daar, wauw!

1 like

Slechte foto van n heel mooi horloge die ik ook best zou dragen :star_struck:
Maar hij staat haar echt beter!

1 like

Potverdikkeme dat is een mooi rijtje @Nathalie1
:+1:

1 like

thX @ronaldo @jeroenderee
Wat HF allemaal teweeg brengt…:blush:

2 likes

Die heeft mooie horloges, zo had ik al aan de keukentafel mogen aanschouwen. Een charmante en gezellige verschijning bovendien. Die meneer Klokkengek boft maar.

Fijne Paasdagen Harry!

2 likes

Erg mooi.

Haha! Dat gaat jou niet lukken :wink: . Ach, gelukkig ben je verknocht aan één vrouw. Dat lukt mij dan weer niet. :upside_down_face:

3 likes

En gelijk een knaller. Prachtig!

1 like

Ik heb mijn vrouw vorig jaar deze cadeau gedaan. Precies wat ze mooi vindt: beertjes en diamantjes (beetje bling bling). Bewust quartz want automaat gaat het niet worden voor haar, ook al omdat deze niet constant gedragen wordt.

9 likes

Dankjewel Ide! Ik bof inderdaad :blush: En jij ook heel fijne Paasdagen gewenst! :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Zeer mooi horloge inderdaad! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Super collectie zo samen… en je blijft dan altijd maar bescheiden zeggen dat dat wel mee valt :wink::+1: Gaaf hoor Harry

Dank je wel Roy! :blush:

Wat vind jij als vrouw nu eigenlijk van die hele kleine horloges? Die in de jaren 60 zeg maar de standaard was voor vrouwen. Vind het zelf altijd heel elegant en vrouwelijk staan in oudere films met die dunne bandjes maar ik zie het eigenlijk nooit in het echt. Dit idee:

Wat een prachtig model! Heb je een refnummer?

Wij hebben een Tissot PR100 samen (althans, mevrouw Hoax heeft er een van mij gekregen) ik de gmt en mw de Titanium. Hieronder de mijne op leer

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/7/e/b/7ebc17980f3ffa352ce057b3c7f6069607016a05.jpg

2 likes

Het is een DeVille uit de Orbis collectie met ref. nr. 424.10.27.60.53.003

1 like