Ik ben op zoek naar een horloge voor mijn vrouw.
Tot mijn grote vreugde heeft ze te kennen gegeven dat ze geen modegevalletje wil, maar een echt horloge. Het mag iets stevigs en een beetje sportief zijn. Niet G-shock sportief, eerder iets desk-diver-achtigs of dressy sportief. Staal dus denk ik en niet te opzichtig. Maar hier zit hem het voorspelbare probleem: ze heeft heel fijne polsen. Te groot mag het dus niet zijn. Eentje voor dames dat er niet minuscuul uitziet of een klein mannen-exemplaar.
Iemand een idee? Oh ja, ze wil er tussen de twee en driehonderd euro aan uitgeven. En toch liefst een quartz, maar als er goeie auto of manual wind tips zijn, wil ik ze ook wel horen.
Sloop je de (foeilelijke) rubberen band er af en koop je haar een bundel nato bandjes. Dit draagt lekkerder (IMHO) en ze kan de kleur van de band matchen met haar laarzen (of met 1 van haar andere 40 paar schoenen ).
Een Oris Frank Sinatra lady erg mooi.
Of op speurders staat een Oris diver nieuw… Die kon ik overnemen voor 200.
Degelijk horloge met mooi automatisch uurwerk. Weet alleen de afmetingen niet meer.
Heb nog wel een mooie Certina chrono lady. oh ja… die is licht blauw met licht blauw bandje;)