Vrouwenhorloge

Ze is 3,5 :joy: het enige wat onvergetelijk is dat ze de boel in de juwelier bij elkaar schreeuwt als ze haar zin niet krijgt haha

1 like

Hahaha dat denk ik ook maar ach anno 2033 heb je luchtfietsen of luchtbrommers die ze willen hebben ipv een (vintage) horloge uit 2018 :rofl:

1 like

Noem mij eens één niet-Chinese op voor dat budget :upside_down_face: Die Seiko’s zijn bijna niet meer te vinden -> hoofdprijs, die Bulova’s al helemaal.

Maar ze zijn wel leuk en inderdaad tijdloos.

Die had ik in gedachten ja maar ik wou niet teveel reclame voor je maken. Genoeg veren in je BIBS gehad afgelopen week. En die gaat toch niet weg voor dat bedrag.

1 like

Zelfs voor het dubbele ga ik nog niet twijfelen :smile:

1 like

Dit vind ik een prachtig dames horloge. Het mooiste wat ik de laatste tijd ben tegen gekomen.
En precies binnen je budget.

3 likes

Deze ziet er idd netjes uit. Welke presage is dit?

Staat op monsterwatches.nl bij overig :wink:

Zag hem ook en rood is wel girlie. 36mm meen ik?

SRP853

Onze @TenebraeNoctis heeft er eentje.

33.8

1 like

De kir royale gekocht bij monster watches. Veel gedragen op reis en zondag mag ze weer eens uit de doos voor een gelegenheid. Is mooi aanwezig en komt zeker niet te klein of minuscuul over.

2 likes

[quote=“Arvid, post:5, topic:169531”]
Mogelijk omdat een horloge vaak het enige sieraad is wat een man draagt.
[/quote] zo waar :grin: en enkele ook liefde voor techniek :hugs:

1 like

[quote=“Goku13, post:9, topic:169531, full:true”]
Tijdloos zodat ie over 15 jaar nog steeds leuk uitziet. Het gaat om april 2015
[/quote] :rofl: je denkt goedkoop uit te zijn door nu al te gaan zoeken … jeetje wie weet waar men over 15 jaar mee aan de pols loopt… beam me up Scotty :grin:

Bepaalde Rolex modellen, bv een datejust. Daar heb je denk ik het meeste kans mee dat een meisje van 18 dat over 15 jaar nog wel wil dragen.

Al het andere lijkt me een behoorlijke gok gezien de technologische ontwikkelingen.

Ik zou met die 300 a 400 euro wat anders bedenken denk ik.

1 like

Het gaat natuurlijk om haar geboortedag. Mja als het over 15 jaar de waarde verdrievoudigd is zoals de rolex van die ene soldaat, dan hoor je mij niet klagen haha alhoewel ik dat niet gauw zie gebeuren :rofl: