Beste Forum leden, ik lees/volg al langer het forum vanwege mijn interesse in vintage horloges. Ik vond het nu dan ook echt tijd worden om mij bij dit mooie gezelschap te voegen.
Recentelijk dan ook echt gestart met het aanschaffen van voor mij relevante exemplaren
Nu heb ik een Vulcain Cricket op de kop kunnen tikken (ben echt weg van het wijzerblad ) en loop tegen een bekend feit aan: het horloge loopt niet/niet lekker. Heeft denk ik gewoon een service beurt nodig.
Aangezien ik in omgeving Nijmegen zit en @Tokes in de buurt zit (met goede recenties ) zoek ik contact met hem.
Ook leuk om van het Forum de ervaringen te horen met een Cricket!
Groet, Friso
Welkom, gave Vulcain. Ik neem aan dat Tokes je bericht ziet, maar voor de zekerheid taggen we mensen hier altijd zo vaak mogelijk. @Tokes, kassa 9 alsjeblieft.
Met dank aan @flowert is het klokje inmiddels bij Toke in de wachtkamer belandt. Ik kan bijna niet wachten tot de Cricket terug is, maar ja: een mens heeft maar een stel handen nietwaar?!
Inmiddels alwee een maand geleden de cricket gefixed en wel bij @Tokes opgehaald. Loopt weer als een zonnetje en een plaatje om te zien. Ook maar even een polsschot genomen:
Voor zover ik weetniet veel bijzonders: goed schoonmaken, opnieuw in de olie? Een en ander is afgesteld en het gaat als een tierelier. Gewoon wat achterstallig onderhoud😀