VV_

Goede ervaring met “VV_”, Vincent reageerde snel, horloge kwam overeen met de advertentie en was in goede staat. Snel afgesproken, een zeer vlotte deal.

Hier ook een goede ervaring met @VV_ Vincent.
Ik had een gezocht topic geopend waarop hij reageerde.
Mail contact gehad en vervolgens afgesproken. Horloge was zoals omschreven.
Betaald en vervolgens nog een koffie gedronken. :ok_hand:

Ook hier een goede ervaring met @VV_. Horloge was zoals omschreven. Prettige communicatie en de deal was snel rond!

Deze week een mooie Hanhart over mogen nemen van Vincent @VV_ :slightly_smiling_face:

Zeer fijne ervaring was dat. Zeer snelle prettige deal; vriendelijke communicatie en razendsnelle verzending. Maar daarnaast was het horloge ook nog in een mooiere staat dan omschreven; wat een beauty! Die gaat Huize Niglo niet meer zonder Niglo verlaten. :slightly_smiling_face:

Dank Vincent en graag weer tot een volgende keer! :+1:

Een mooie Sinn 142 gekocht van Vincent. Aardige vent, goeie communicatie en nette afwikkeling.
Dankjewel !!

Horloge gekocht van @VV_. Horloge was zoals beschreven en de communicatie uiterst snel en correct. Nogmaals bedankt.

1 like

Prima ervaring met Vincent! Horloge precies zoals beschreven… bijna nieuw dus! Fijne deal!

Ook hier een perfecte ervaring met het kopen van een horloge van @VV_ Fijne communicatie en vlotte afhandeling, Vincent verstuurde het horloge zels ruim eerder dan we hadden afgesproken zodat ik 'm nog precies voor het weekend om mijn pols had! Absolute aanrader.

1 like