Op het verkoopforum stond/staat een prachtige Hamilton te koop. De reden van de verkoop van dit prachtstuk is dat de wederhelft van de verkoper het .“een foeilelijk horloge vond”!
De WAF (womens acceptance factor) , een term die wordt gebruikt om aan te geven dat vrouwen vaak, zo niet altijd het laatste woord (willen) hebben over irrelevant zaken zoals design en kleur en grootte van man’s aanschaf. “nee, schat die luidsprekers zijn véél te groot en passen niet bij de bank” of
"nog een horloge, je hebt er toch al één?" of "dit kleurt zo leuk bij je ogen"
Herkennen de mannenbroeders dit
en wie kan me een voorbeeld noemen van een aanschaf die “geïnspireerd” was door een vrouw (lees: echtgenote, vriendin of maitresse)?
hhary… heel herkenbaar
Het heeft allemaal met regie hebben en houden te maken. Ik bied tegenwoordig het kader aan (bijv. Stowa Seatime) en zij mag binnen dit kader kiezen (bijv. rode besel)…
Verder heb ik ook geleerd dat “ze” veel competenter zijn in bijv. (kleuren) combo’s dan dat ik dat zelf ben. Dus… if you can’t beat them…
Gr. Roel :)o
niet verder vertellen, maar als je nu eerst de foeilelijke voorbeelden laat zien, en dan degene die al via de post onderweg is, mwoah dan moet het wel goedkomen
Krabong Schreef:
hhary… heel herkenbaar
![]()
Het heeft allemaal met regie hebben en houden te
maken. Ik bied tegenwoordig het kader aan (bijv.
Stowa Seatime) en zij mag binnen dit kader kiezen
(bijv. rode besel)…Verder heb ik ook geleerd dat “ze” veel
competenter zijn in bijv. (kleuren) combo’s dan
dat ik dat zelf ben. Dus… if you can’t beat
them…Gr. Roel :)o
Jongen, geef nou gewoon toe dat La D (je betere helft) een veel betere smaak heeft dan jij. Zonder haar liep je erbij als een zwerver met een TW Steel
Horloge Opa
Deze:
Als ik niet aangemoedigd was door mijn vrouw was het waarschijnlijk de zwarte uitvoering geworden.
Mijn aanvankelijke keuze, een oranje monster werd afgedaan als een “koninginnedaghorloge” dus ging ik over op een Zwarte. Geen slechte keus maar heb wel behoefte aan kleur dus de volgende aanschaf wordt in ieder geval gekleurder. Op de bank slapen went
gelukkig weinig last van …
Je vrouw heeft smaak Aad (hoewel ik de zwarte ook erg mooi vind )!
Mijn vrouw betaald af en toe mee aan het horloge die ik heb gekocht of ga kopen maaaaar!!! alleen als zij het ook een mooie vindt.
Heel herkenbaar…
Met name deze zin: nog een horloge, je hebt er toch al één?
Ik had mijn vakantiegeld opzij gezet voor een Omega Speedy, maar dat feestje ging helaas niet door.
Mijn vriendin oftewel minister van financien/algemene zaken;) vindt dat het geld moet worden gebruikt voor de aanschaf van een nieuwe auto.
Dus voor mij een bittersweet gevoel.
Dus ik zal de komende tijd het maar moeten doen met mijn 4 horloges:(
duh, die van jou draagt een rolex toch ?
ik heb geoon een boodschappen wagen voor vrouwlief gekocht, op voorwaarde dat ik een horloge mocht kopen
vrouwen …ik begrijp ze niet
valjoux 7750 Schreef:
Heel herkenbaar…
Met name deze zin: nog een horloge, je hebt er
toch al één?
“Je hebt er toch al één ?” … daar kom ik niet meer mee weg hoor !!! X(
Pfff…een mens moet van keer tot keer “creatiever” worden !
Heel makkelijk te pareren met:
- Schoenen, je hebt toch al schoenen?
- Je hebt toch al een tas?
- Wat moet je nu met een boek, daar hebbie er al 200 van?
Gelukkig heeft mijn vrouw een “laarzentic”, wat mij dan weer een beetje speling geeft bij een nieuwe aankoop.
Pijnlijk onderwerp dit.
Ik denk dat ik die Hamilton op mijn trouwdag draag…
schmeink Schreef:
duh, die van jou draagt een rolex toch ?
een vrouw die weet wat er te koop is , is ook niet altijd gemakkelijk
en vind echt niet alles mooi … al vind ze ook dat ik moet dragen wat ik wil.
maar ik vind het niet leuk als zei hem niet mooi vind en dan zoek ik gewoon wat anders …keuze genoeg
Mijn beste,
Ach, mijn vrouwtje doet niet zo moeilijk hoor!!
Laat er ruimte zijn voor ieder zijn hobby. Ik mijn auto’s en horloges en zij haar outfit!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. Ook namens mijn vrouw!!
Orologio Signaturis Temporis.
Zorg dat je niet onderop komt te liggen!!
En gezond weer op.
hans
Tissot62 Schreef:
Mijn beste,
Ach, mijn vrouwtje doet niet zo moeilijk hoor!!
Laat er ruimte zijn voor ieder zijn hobby. Ik mijn
auto’s en horloges en zij haar outfit!!http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y6HDS6LL-D.jpg
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond
weer op. Ook namens mijn vrouw!!Orologio Signaturis Temporis.
Oops, Coenraad, je zou van “minder” hoofdpijn krijgen!