W&D pre-Rolex zakhorloge: informatie gevraagd

Ooit kocht ik bij een antiekzaakje in Marlborough (UK) dit zakhorloge en ik heb er veel plezier van gehad (als kettinghorloge, in plaats van zakhorloge). Inmiddels draag ik toch een polshorloge en wordt het tijd om afscheid te nemen ervan.

De makers zijn Wilsdorf & Davis, het is dus een ‘pre-Rolex’ en zoals jullie kunnen zien is het emaille aan de buitenkant wel beschadigd maar van binnen is het uurwerk nog perfect. Is er heel misschien iemand die mij de juiste weg wijzen voor de verkoop van dit horloge?

Ik denk dat je het beste kunt beginnen op marktplaats en ebay (zorg wel dat je je horloge internationaal aanbiedt, en niet enkel in NL) Wat je verder ook kunt doen is actief blijven op dit forum, op een gegeven moment vindt de software jouw bijdrage goed genoeg dat je het hier kunt verkopen in het verkoopgedeelte.

Ik zou wel zorgen dat je wat meer foto’s maakt, ook van de binnenkant en wat meer informatie vergaart over dit type klok.

Groeten en succes!

Dag Zbignjew, ontzettend bedankt voor je uitgebreide reactie. Hier heb ik zeker wat aan! Door wat meer te googlen vond ik nog een soortgelijk horloge met emaille, waardoor ik denk dat het eerder om een chatelaine gaat dan om een zakhorloge. Het emaille en de mogelijke edelstenen duiden toch meer op een dameshorloge dan dat van een heer. Ik zal Marktplaats en Ebay proberen maar ik zal ook proberen actiever op het forum te zijn. Wie weet werpt dat ook zijn vruchten af. Heel veel dank in ieder geval!

n