W.E is een topper

Mijn ervaring
Na reeds wat prettig doch omvangrijk chatcontact via HF, MSN en ICQ, naar volle tevredenheid zaken gedaan met Wout alias @W.E alias de hardnekkige mythe, echt een zeer grote aanrader. Goed verpakt, snel verzonden en in perfecte staat.

Leuk om te weten
Wat maar weinig mensen weten, is dat de afkorting W.E. staat voor Wyatt Earp. Mocht u ooit in de gelegenheid zijn om Wout in het echt te ontmoeten, dan ziet u de bizarre en overweldigende gelijkenis.

afbeelding

Algemene ‘in het zonnetje’ omdat die jongen het verdient
Ik zie dat hij nog geen eigen ervaringentopic heeft dus bij deze maak ik meteen van de gelegenheid gebruik om de beste jongen even in het zonnetje te zetten. Ja, hij is wel eens wat apart en een beetje vreemd maar het is een goed jong, dames en heren. Zorgt goed voor zijn oude oma en haalt acht keer per week zijn vriendin van het station. Dus dat zit wel snor.

Een ware kiloknaller
Wat vaststaat, is dat hij een van de grootste HF talenten in ons midden is. Hij is pas lid sinds 14 december 2018 (echt waar, en ja het voelt langer, ik weet het) en heeft sindsdien elke dag ons mooie forum bezocht. Zo zien we het graag op HF.

De statistieken liegen er ook niet om. We hebben een topper in de dop. Leest u mee?

  • In de reeds genoemde 144 dagen heeft onze nieuw vriend gemiddeld 26 volledige dagen leestijd volbracht. Dat is gemiddeld 4,33 uur per dag. Hoppa. Daar worden we blij van.
  • Belangstelling voor topics steekt hij niet onder de spreekwoordelijke stoelen of banken: hij leest gemiddeld 28,4 topics per dag
  • Sinds de start van zijn lidmaatschap heeft onze makker maar liefst 118.000 berichten gelezen, wat neer komt op het lezen van 819 berichten per dag. (ja, ik weet het, volslagen mindblowing, ik heb het ook twee keer nagerekend :joy:)
  • Liken? Tuurlijk. 8500 likes gegeven, dus dat komt neer op 59 likes per dag (wat is de max eigenlijk? 60?)
  • Reageren? Doet ie ook hoor: 2100 reacties in totaal, kortom: 15 per dag. Voor mijn gevoel is het meer. Maar dat kan ook door de lengte van zijn bijdragen komen… :upside_down_face:

Anyway. Tot zo ver mijn lofzang. Het is fantastisch om hem in ons midden te hebben. En dus zeer prettig zaken doen.

Bedankt Wout!

22 likes

Vandaag een set springbars binnen gehad van Wout
Allemaal heel snel gegaan en hij wilde er ook nog niks voor hebben.
:sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

2 likes

Hier ook een positieve evaring met @W.E als koper. Een zeer gedreven en enthousiaste horlogeliefhebber en echt mooi om te zien hoe hij de klokjes op prijs kan stellen. Kortom weer plus 1 voor Wout.

1 like

Ik verkocht een mooie krokoband aan Wout. Hij kan alleen niet zo goed onderhandelen want hij wilde per se meer betalen dan ik ervoor wilde hebben :joy:

Aanrader!

4 likes